14 Aralık 2008 Pazar

Beyaz Lotus ile İlgili

AvatarGroup'ta yarışma var. 17 Aralık tarihinde bitecek. Yarışmaya katıldım ve sorular da gayet kolay ve güzel :) Ancak 9. soruda bir yanlışlık var. 9) Pai Sho Kulübünün Lideri Kimdir?

1. Böyle bir kulüp yok :)
2. O varsaydığınız kulübün lideri dediğiniz kişi Fung'tur.

Kanıt:
Avatar Wikia'yi birçok kişi biliyordur herhalde. İngilizce Avatar kaynağı. Öncelikle şunu söylemeliyim. "Member" kelimesinin Türkçe karşılığı "Üye"dir. Avatar Wikia'ya girip, arama bölümüne Fung yazarsak karşımıza Fung ile ilgili bilgiler çıkar. Fung ile ilgili bilgiler için buraya tıklayın.

Tanıtımdaki ilk cümleye bakalım. İlk cümlenin başında "Fung is a member of the Order of the White Lotus". Türkçesi: "Fung, Beyaz Lotus Birliği'nin üyesidir."

Fung'u hatırlayamadım diyenler aynı sayfada kenardaki resme bakabilir.

Yani Pai Sho diye bir kulüp yok. AvatarGroup'un olduğunu sandığı bu kulübün liderini de Fung zannediyordu. Ama böylece gördük ki Fung Beyaz Lotus üyesi :)

2 yorum: var Beyaz Lotus ile İlgili

  • Adsız
    14 Aralık 2008 18:13  

    Haklısın ama bence avatargroup beyaz lotus demek istemiş ve lideri benim bildiğim Fung değil belki yanlış biliyorum ama son bölümde birçok büyük bükme ustası o kulübe katıldı ve sonra o kulübün liderinin Iroh olduğu ortaya çıktı. Bu arada ben avatarkataang

  • Adsız
    16 Aralık 2008 12:41  

    avatarkataang in söyledigi yanlış o ustalar çok eskiden beri var ve benim ingilizcem ileri seviyedir orda iroh yazınca yandaki taploda
    konumu bölümü var (ing olarak)iroh hakkında beyaz lotusun muhteşem ustası denmiş ve order yani birleştirici planlayıcı hepsinde var bu yüzden fung deil ama öle bi site bilmiyodum saol çok işime yarayacak