4 Aralık 2008 Perşembe

İkinci Yarışma Sonuçları

2. Avatar Bilgi Yarışması bitti. Katılanlara çok teşekkür ederim. Tüm soruları doğru cevaplayan olmadı.

Ödüller:

Anghavakatarasu (Esra) 17 doğru. Hoşgeldin & Hoşçakal kartı kazandın :)
AvatarZutara2 (Betül) 16 doğru. Hoşgeldin & Hoşçakal kartı kazandın :)
Boomeraang (Deniz) 14 doğru. Banner kazandın :)
Sercan 13 doğru. Banner kazandın :)
Avatargroup (Özgür) 13 doğru. Banner kazandın :)
Avatarclup 12 doğru. Banner kazandın :)
Tophvesude (Sude) 7 doğru. Teşekkür kartı kazandın :)
Moonspirit (Leyla) 6 doğru. Teşekkür kartı kazandın :)
Adsız biri 8 doğru yaptı. O arkadaş kim olduğunu yazarsa, en azından adını, ona da Teşekkür kartı hazırlıycam.

Tebrik ederim.

Gerçekten herkeze tek tek teşekkür ediyorum. Bu kadar kişinin katılmasına çok sevindim :) Banner kazanan arkadaşlara isterlerse banner yerine hoşgeldin veya hoşçakal kartlarından birini yapabilirim. Ödülleri 2 gün içerisinde mutlaka hazırlıycam :)

Doğru Cevaplar:

Soru 1: Hide

Soru 2: Aang Avatar olduğunu 12 yaşında öğrendi.

Soru 3: Avatar'ın bizonunu kurtarıp, ona teslim etmek.

Soru 4: Shoji

Soru 5: Toprak Ulusu

Soru 6: 4 gün

Soru 7: Azula - Zuko arasında yapıldı.

Soru 8: Ateş Günleri Festivalinde

Soru 9: Yu Yan Okçuları

Soru 10: Son Ateş Kralı Zuko

Soru 11: Tahtırevan

Soru 12: Amiral

Soru 13: 7 kız

Soru 14: Sozin

Soru 15: Avatar Roku

Soru 16: Toph Toprak Sarsma Turnuvasında 2 kişiyle karşılaştı.

Soru 17: Sokka

Soru 18: Su, Toprak, Ateş, Hava, Kan, Sarmaşık, Metal, Yıldırım, Kum ve Enerji (Enerji bükmek ile ruh bükmek aynıdır.)

Soru 19: Doğu Hava Tapınağı

Soru 20: Aslan Tosba

5 yorum: var İkinci Yarışma Sonuçları

  • Adsız
    5 Aralık 2008 15:24  

    Çok kötüyüm yaaa! Avatarı seyretmeyince ne olduğunu gördüm şimdi.Matematikten 45 almak gibi:D
    Bu arada partime beklerim;)

  • AvatarPassion
    5 Aralık 2008 21:55  

    Hehe :) Partine tabiki gelicem gelmezmiyim :)

  • Adsız
    11 Aralık 2008 13:34  

    ne güzel ya en çok doğruyu ben yapmışım çok güzel bir duyygu ama yanlışlarımda çok buda kötü

  • Adsız
    12 Aralık 2008 20:16  

    selam barış! ben irem! sana bir şey sorucam sende photoshop programı var sanırım bende bi tane photoshop programı var adı adobe photosop CS3 var seninkinin adı ne bilmiyorum ama inş. adı budur . bir süre kullandım aradan 1 ay geçti ve kullanım süreniz bitti dedi ve serial number diye bir şey istedi seri numaram ne bilmiyorum ve photoshpumu açamıyorum bu konuda ne yapmam gerektiğini söylermisin

    witchlerfani

  • AvatarPassion
    15 Aralık 2008 19:12  

    Serial Number istiyorsa photoshopun için crack bulman lazım ya da yeni bir serial number :) Crack için araştırma yap bulursun. Anlatımı da oluyor :)