2 Mart 2009 Pazartesi

Bir İstek

Bloguma yapılan yorum sayısı çok az. Sürekli de azalıyor. Yorum sayısı az oldukça blogumla ilgilenesim de gelmiyor. Eskiden üye kartı yapmaya bayılıyordum. Hep üye kartı yapasım geliyordu. Şimdi ise hiç uğraşmak istemiyorum, çünkü yorum sayısı çok az. Üyelik formunu birçok kişi dolduruyor. Blogumu sevdiğini söylüyor. Ama üye olan hemen hemen kimse yorum yazmıyor. Yani herkes sadece üye kartını görmek için üye oluyor. Böyle bir durumda da üye kartı hazırlayasım gelmiyor. Arkadaşlar sizden çok şey istemiyorum. Sadece biraz yorum yazmanızı istiyorum. Lütfen.

Ayrıca taklitlerimi görmekten de bıktım artık. Taklit yapanların ellerinden birşey gelmediğini, aciz insanlar olduklarını biliyorum ama bıktım artık. Taklidimi yapıp chatboxta bana "Seni örnek alıyorum" diyenler bile var. Bunlarla uğraşmaktan yoruldum artık.

14 yorum: var Bir İstek

  • Adsız
    2 Mart 2009 18:37  

    :) Gördügüm gibi yazdım :) Digerleride böyle yapar diye düsünüyorum.

  • Adsız
    3 Mart 2009 16:07  

    Bence senin bloguna yeterince yorum yazılıyor.Ama sen az diyorsan öyledir.(Benim yazılarıma bak, birde altındaki yorumlara bak)

    Ve ben yorum yazabileceğim bir yazı bulursam sadece senin blogunda değil herkesin bloguna yorum yazarım.Eminim bloguna giren çoğu kişide öyle yapıyordur.

  • Adsız
    3 Mart 2009 19:30  

    Yaa moralini bozma ya :( ben de de aynı olay var ama yorum almak için benden sana bir tüyo. Her gün çok değişik yazılar resimler koy çok işine yarar ;) hem yakın zamanda doğum günüm var 12.03.2009 tabi bu tarihte doğmadım :D perşembe günününe denk geliyor umarım hatırlarsın ;) yorum alman dileğiyle kendine iyi bak arkim benim :)

  • Adsız
    4 Mart 2009 17:04  

    bak üzüldüm şimdi ama yorumları bu kadar istemeni anla71yorum sitene bişi mi kazandırıyor bilsem yaparım ama zaten chat boxda konuşuyoruz fikirleri söylüyoruz ama bundan sonra yazarım:)

  • Adsız
    6 Mart 2009 15:26  

    ben senden önceden üyelik talebi istemiştim ama sen yapmamıştın o yüzden bir daha bilgilerimi veriyorum.(ayrıca üzülme)

    ad:gül
    soyad:su
    karekter:toph
    ulus:toprak kırallığı
    renk:yeşil
    blog:oceanspirit.blogcu.com

  • Adsız
    6 Mart 2009 15:26  

    ben senden önceden üyelik talebi istemiştim ama sen yapmamıştın o yüzden bir daha bilgilerimi veriyorum.(ayrıca üzülme)

    ad:gül
    soyad:su
    karekter:toph
    ulus:toprak kırallığı
    renk:yeşil
    blog:oceanspirit.blogcu.com

  • Adsız
    8 Mart 2009 17:50  

    Chatbox ta dediğim gibi sen iste yazayım bende bol var bunu sana kanıtlayacam ayrıca Cosmic puan için yazmıyorum beni de eğlendiriyo Taklit lerin yapılmasını engellemek için sağ tuş kilidi oluştur bence

  • nhaesomr
    14 Mart 2009 16:02  

    barış başkalarını bilmm ama artık bn yorum yapıcam bunu sende görüceksin ztn bu yaptığın herşey için tşk ederim...daha önceden yazmadığım yorumlar için özür dilerim...birşeyin değerini kaybettikten sonra anlarsın derler yha hakketten öle

  • Adsız
    14 Mart 2009 19:24  

    bence sen daha fazla yorumu hak ediyorsun sitene eklediklerin gerçekten zor şeyler

  • Adsız
    14 Mart 2009 21:57  

    Canım dostum benim sen yeterki iste tüm yorumlar feda olsun sana :) sen yeterki iste :)

  • Adsız
    15 Mart 2009 08:23  

    Arkadaşımız demiş yeni resimler içerikler ekle ki yorum yazsınlar.
    Bende buna katılıyorum.Sağ tuş kilidi gerçektende iyi fikir.Bence kendini yorma.Chat Boxtaki taktlitlerini görmemek istiyorsan chat boxu kaldır bence.

  • Adsız
    3 Nisan 2009 15:15  

    yha canını sıkma benim bloguma tek 3 yorum attılar herkezde aynı sıkıntı var millet üşeniyo ne yapalım bu bizim suçumuz değil senin blogun gayet güzel yazmazlarsa yazmasınlar sanane tekrar diyorum senin blogun gayet güzel

  • Adsız
    25 Mayıs 2009 22:16  

    bence barış haklı ama bi çok kişi henüz nasıl yazılcağını anlamadadı.

  • Unknown
    6 Temmuz 2009 00:30  

    sevgili kardeşim benim adım tunç senin siteni çok beyendim okul başladığından beri bloguna giriyordum bi aralar blogu kapatmıştın nedenini bilmiyorum ama çok üzüldüm sonra açıldığını öğrendim çok sevindim ama okul yüzünden girmek pek nasip olmadı hep kişi kartımın olmasını istemişimdir eğer isteğimi kabul edersen çok sevinirim görüşmek dileğiyle...