5 Mart 2010 Cuma

Blogcu Cafe Forum

AvatarPassion'dan herkese merhaba! Arkadaşlar uzun bir süredir sizlerle konuşamıyor, sohbet edemiyorum. Özellikle Avatar bloglarında neler olup bitiyor pek takip edemiyorum. Biliyorsunuz ki Avatar dünyasını kısmen istemeyerek de olsa bıraktım. Bu sıralar yeni ne sitesi kurabilirim diye düşünüyordum ve aklıma birşey geldi. Blogcu Cafe Forum.


Blogcuların kendilerini geliştirebileceği, eğlenerek zaman geçirebileceği ve diğer blogcularla sürekli iletişim halinde olabileceği bir forum kurdum. Aklıma ilk geldiğinde bir süre böyle bir forumun tasarımı nasıl olur diye düşündüm. Ki zaten bu sırada Blogcu.com yenilenmişti. Sonuç olarak güzel bir tema hazırladım ve yeni forumumla karşınızdayım. :) Üye olursanız gerçekten sevinirim.Bu forum siz olmadan gelişemez. Amacım hep beraber güzel vakit geçirmek ve paylaşmak. :)

Blogcu Cafe Foruma Giriş için Tıklayın!

Eğer Blogcu Cafe'yi severseniz ve destek vermek isterseniz bannerimi ekleyebilirsiniz.







1 yorum: var Blogcu Cafe Forum