10 Ekim 2008 Cuma

Bannerim

Bir tane banner hazırladım. Bu bannerın özelliği siz kodunu değiştirmeseniz bile resim değişebiliyor. Hareketli resim değil. Ben değiştirince resmi sizde de değişiyor. Blogu olanlar isterlerse bloguna ekleyebilir. Hatta eklerseniz çok sevinirim. Ekledikten sonra yorum olarak blogunuzun adresini verin. Ben de böylece kimlerin eklediğini öğrenmiş olurum. :)


3 yorum: var Bannerim

  • Adsız
    19 Ekim 2008 18:46  

    Barış ben blogoyunlar.blogspot.com adresine ekledim senin banneri kolay gelsin beni eklersin dimi arkadaşlara ;)

  • Adsız
    11 Aralık 2008 13:33  

    bu bannerinde ötekiler gibi çok güzel süper

  • sezgi
    6 Nisan 2009 20:55  

    barış ben ekledim ama resmin kodunu özellikler bölümünden alabildim alttaki kodu kopyalamaya çalıştım ama sağ tuş olmadıı :(

    ama sonuçta ekledim hihi :D