18 Ekim 2008 Cumartesi

Parti Hakkında

Blog partim saat 18:00'de başladı ve 18:45'de bitti. Toplam 4 kişi katıldı. 25. dakikasından sonra 2 kişi kaldık. Katılanlara gerçekten çok teşekkür ederim. Bloguma üye olan birçok kişi var. Neden katılmadıklarını merak ediyorum. Sanırım blogum kötü. Bazıları blogumu seviyor. Gerçekten onlara çok teşekkürler.

5 yorum: var Parti Hakkında

  • Adsız
    21 Ekim 2008 18:27  

    BARIŞ SAÇMALAMA!! BLOĞUN HARİKA ÖTESİ!!!!!!! BLOĞUNU ÇOK SEVİYORUM!! BELKİ PARTİDEN BLOĞUNA ÜYE OLANLARIN HABERİ YOKTUR O YÜZDEN SİTENE GİRMEMİŞLERDİR. LÜTFEN BU KONUDA ÜZÜLMEEE!! BLOĞUNA BİR DDAHA KÖTÜ KÖTÜ DERSEN BOZUŞURUZ SENİNLE!!:D:D

    BY WİTCHLERFANİ

  • Adsız
    21 Ekim 2008 23:16  

    Avatar Passion sana bir hediye yaptım umarım beğenirsin. Lütfen siteme girip bak...:)(avatartr2.blogcu.com)Sevgilerimle :):)

  • Adsız
    30 Ekim 2008 19:57  

    ewett.partin olduğunu bilmiyodum.ayrıca witchlerfanı'nın dediği gibi.deli misin nesin.bide kalkmış blogum kötü diyosun.saçmalama.bilseydim mutlaka gelirdim.üye kartı için de teşekkürler.bence git bi doktora görün.blogum kçtüymüş.lafa bak.ama bu blogumun kötü hali siz daha hiçbirşey görmediniz diyosan da ohooo daha neler görcez.siten harika böyle devam et.

  • Adsız
    11 Ocak 2009 14:58  

    BARIŞ PARTİ OLDUĞUNU BİLSEM GİRERDİM.VE AYRICA BLOGUN ÇOK İYİ MÜKEMMEL Bİ BLOG HİÇ ÜZÜLME.

  • Esra
    24 Mayıs 2009 23:05  

    Ya inanmıyorum kötü diyorsun partiden sonrada bu lafa kızdım:)aMA O PARTİ NEYDİ ÖLE süperdi:) hayatımda en güzel parti seninkiydi ve şuana kadar senin kadar harika bir parti yapanı görmedim:) ve olmadıda şu ana kadar ama ozamanki partiyide kaçıranlar yansın partinin müziği dekoru falan mütişti harika ötesiydi yani o partiyi anlatmaya kelimeler yetmez okadar çok harikaydı :)Keşke yine olsada o heycanı tekrar yaşasak:)