4 Ekim 2008 Cumartesi

Üye Kartları 2

Yeni üye olan Witchlerfani ve Moonspirit'in üye kartlarını hazırladım. Umarım beğenmişlerdir. Bu sıralar üyeler için ne gibi yenilikler yapabilirim diye düşünüyorum. Üyeler için özel şeyler yapıcam :)



8 yorum: var Üye Kartları 2

  • Adsız
    4 Ekim 2008 16:31  

    Slm. Bloguna bayıldım:) Benimde blogum var: avatarkataang.blogcu
    üye olmak istiyorum. AD: RENGİN
    SOYAD: GÜREL KARAKTER: KATARA BLOG: avatarkataang
    ayrıca seni ark. litseme ekledim. İlgine teşekkürler.

  • Adsız
    4 Ekim 2008 19:57  

    ya benimkinide yaparmısın ben berk

  • Adsız
    4 Ekim 2008 21:58  

    Bişey sorucam o üyelik kartlarını nasıl yaptın???
    Not:Sitene ilk defa girdim süper olmuş!:)

  • AvatarPassion
    4 Ekim 2008 23:32  

    Yorumlarınız için teşekkürler :)Blogumu beğenmenize çok sevindim.
    Avatarkataang seni arkadaş listeme ekledim. Artık arkadaşlarımdan birisin. :)
    Berk senin üyelik kartını da hazırlıycam :)
    Üye kartlarını Photoshop kullanarak yapıyorum. Henüz photoshopta acemi sayılırım :)

  • Adsız
    27 Ocak 2009 22:28  

    Benimde artık sitem var sana ve dier tüm üyelerime photohsop yükleyince üye kartı yapıcağım ama bnde senin güzel sitene üye olmak isterim...
    hatta formu doldurdum bilee:)

  • Adsız
    14 Şubat 2009 12:18  

    Ben kağan bloguna katıldım gerçekten güzel.Benim kartımıda yaparmısın?
    Ad:Kağan
    Soyad:ÖZKAN
    Blog:narutoavatar.blogcu.com

  • Adsız
    28 Nisan 2009 11:35  

    slm.bloguna üye olacağım.
    ad:dilan nur
    soyad:birsin
    karekter:tokka
    blog:tokkavesukka

  • Adsız
    9 Haziran 2009 19:25  

    Blogun spr devamını dilerim üye olmak istiyorum.
    Ad:zeynep
    soyad:besnili
    karakter:katara
    blog:avatar14