2 Ekim 2008 Perşembe

Üyelik

Sitemi yeni açtım. O yüzden fazla yazım yok ama kısa bir süre sonra birçok yazı ve resim olucak. Şimdiden üye alımlarına başladım. Üyeliğin şimdilik avantajı yok ama yakında olucak.
Yorumla üye olmak yerine formla üye olucaksınız. Hazırladığım formu eksiksiz tamamlarsanız sevinirim. Birde üye olurken grup seçmeniz gerek. Grupların da şimdilik bir avantajı yok ama olucak. Örneğin sevdiğiniz karakter Katara ise 'Su Bükücüler Grubu'nu seçmelisiniz.
Üye olduktan sonra üye kartlarınızı da hazırlıycam.


Üye olmak için buraya tıklayın.

10 yorum: var Üyelik

  • Adsız
    3 Ekim 2008 12:23  

    MERABA AVATARPASSİON BEN WİTCHLERFANİ SENİN BLOĞUNA ÜYE OLDUM!! karakterim azula ona göre :D bende senin bloğuna hergün bakıyorum gerçekten çok gzl

  • Adsız
    6 Aralık 2008 20:58  

    ADIM: Nagihan
    SOYADIM: Sezer
    KARAKTERİM: Katara
    BLOGUM: evanescancerock.blogcu.com

  • Adsız
    15 Şubat 2009 17:34  

    Bende yaza doğru sitemde üyelik açıcam.Bana o üyelik formunu nasıl yaptığını söyleyebilirmisin?Bu arada hediyeni gördünmü?Siteme koydum:)

  • Adsız
    20 Mart 2009 17:09  

    yanlız ben üye olurken karakterimi başka grubumu başka yani toph toprak bükücler gibi onları farklı yaptım galiba üye oldum blogum filanda varda bekliyorum hala üye kartını ama sorun o değil şimdi grubumu en sevdiğim karaktere göre seçmediysem sorun olurmu olursa tekrar üye olma bölümmünden üye olacağımmı

  • Adsız
    30 Mart 2009 11:28  

    avatar passion acaba ben nasıl senin büyüleyici sitene üye olurum?

  • fuzuli01
    2 Nisan 2009 13:42  

    gerçekten güzel bir site plmuş ama bayadır yenilik yok galiba bu arada nasıl üye olunuyor..

  • Taklaa
    15 Mayıs 2009 18:28  

    Barış sana bi şey sorabilirmiyim???
    Bu formları nasıl yapıyorsn???

  • samet
    17 Temmuz 2009 16:16  

    avatarpassion çok güzel

  • onur dönmez
    28 Ağustos 2009 21:58  

    bu bloga üye olmak isterim fakat blogum avatar blogu değil sorun olurmu

  • Onur Dönmez
    2 Eylül 2009 18:47  

    Ad:Onur
    Soyad.Dönmez
    Renk:sarı
    karakter:anng
    Ulus:Hava
    Doğum yılım:Ay:mayıs Gün.29 yıl:1993
    Blogum:clonewarstr

    Bu kadar eğer avatar blogum olması gerekirse avatar blogumun adresini vereyim