15 Aralık 2008 Pazartesi

Üyelikler

Arkadaşlar ufak sorunlarım olduğu için bir süreliğine üyeliği durdurdum. Sizde biliyorsunuz ki kartları hazırlayamadım. Photoshop sorunum vardı. Photoshop'u az önce tekrar yükledim. Bazıları soruyor photoshop sürümün nedir diye. Photoshop CS3 kullanıyorum. Photoshopu tekrar yüklediğime göre herşeye devam edebilirim. Bu arada bir konu aklıma takıldı. Bu site dışında yeni bir site daha kurmayı düşünüyorum. Birkaç yeni fikrim var, hepinizle paylaşmak istedim.

Planladığım yeni site türleri:
* Flash oyunların olduğu yeni bir oyun sitesi,
* Sitenizi geliştirmek için yeni bir kod sitesi.
Sizce bu 2 site türünden hangisini açmalıyım? :) Tabi yeni bir site açınca bu sitemle aynı şekilde ilgilenicem :)

Reklam ile ilgili yorumlar geliyor. Arkadaşlar reklam koyucam ama 18 yaşından küçük olduğum için vergi işlerini halletmeye çalışıyorum :)

10 yorum: var Üyelikler

  • Adsız
    15 Aralık 2008 17:22  

    bence kod sitesi aç. o da iyi gibi
    ama flash oyunların olduğu sitede kulağa gerçekten hoş geliyor . seçmek çok zor. neyse bence kod sitesi.

  • Adsız
    15 Aralık 2008 17:51  

    Bencede Kod sitesi daha iyi olur. Hem kendin için hemde bizim için :)

  • Adsız
    15 Aralık 2008 19:01  

    Mrb siten çok güzel sana sitende bol başarılar diliyorum.

    Çiçek

  • Adsız
    15 Aralık 2008 20:23  

    İkiside çünkü;birinde eğleniceğiz Diğerinde ise sitemizi geliştireceğiz. Ya sen süper bir insansın yaaa :D:D

  • Adsız
    16 Aralık 2008 23:20  

    Bence de kod sitesi iyi olur hem bizim siteler için de iyi olur...

  • Adsız
    17 Aralık 2008 14:55  

    bence kodları aç

  • Adsız
    17 Aralık 2008 16:00  

    barış benim sitem yok :( ben çoook üzülüyorum avatar cd si veren bi hayırsever sitede yok benim sitem olsaydı ben VERİRDİM ama bence oyun sitesi daha ii olur fakat yeni bi site olacagına bu sitenin özel bi bölümü yada açık bi bölümü olabilir hem oyun oynamak için daha çok girerler ayrıca oyunlar adası.com da avatarın sadece phoenix king oyunu yokordan bütün oyunları istersen bulabilirsin ama bence yeni degilde buranın bölümü olsun daha çok ziyaretçi alırsın k.i.b

  • Adsız
    18 Aralık 2008 22:34  

    barış avatar wikiayı ögrendigimden beri oradayım bundan sonraki yarışmada kesin birinci olucam sabırsızlıkla bekliyom ama bide türkçe olsa çünkü herşeyi anlayamıyorum bazen bilmedigim kelimeler çıkıyor eger ona benzer türkçe bi site varsa bana ileti at lütfen kib

  • Adsız
    21 Aralık 2008 13:05  

    wikia yerine vikipediyi dene sercan orda çoğu şeyin türkçesi var
    Barış, iki konuyu bir sitede yürütmen mümkün mü?
    Yani bence daha ii olur bi sitede ikisi de çünkü belli bi yaştan sonra ben oyunlardan sıkılmaya başladım ama sevenler de var nese karar senin

  • Adsız
    22 Aralık 2008 13:17  

    Bence de kod sitesi aç ama sen bu pngleri nasıl yapıyorsun?Eğer photoshop ile ilgili ise lütfen blogunda resimli olarak anlatır mısın??????Lütfen barışşş:(:):D

    Sevgiler

    OceanSpirit..........