8 Mart 2009 Pazar

Avatar Final

Avatar Son Havabükücü bu sabah verilen final bölümü Avatar Aang ile bitti. Avatar Aang bölümünü izlememiştim. Bu sabah izleyince gerçekten hayran kaldım. İzlerken kalbim durucaktı. Çok heyecanlıydı. Avatar'a olan ilgim verilen kesik kesik bölümler yüzünden azalmıştı. Ama final bölümünü bu sabah izleyince Avatar'a olan ilgim ilk günkünden daha fazla oldu. Blogumun adında geçen passion kelimesi tutku demek. Avatar Passion'da Avatar Tutkudur anlamına geliyor. Final bölümünü izleyince Avatar gerçekten benim için bir tutku oldu. Bir yandan Avatar bitti diye üzülüyorum ama bir yandan da bu kadar güzel bir dizi için vakit ayırdığıma ve bu dizi sayesinde sizlerle tanışıp, beraber olduğuma seviniyorum. Avatar Son Havabükücü'yü hiç unutmıycam. :)

16 yorum: var Avatar Final

  • Adsız
    8 Mart 2009 14:04  

    Bizde seni tanıdığıma inan çok seviniyorum ve sitenin ismi gerçekten anlamı harika benim bile aklıma gelmezdi :) Bende bu sabah her zamanki gibi avatarı izledim ama bu bölümünü defalarca izlememe rağmen her zmanki gibi her bölümünde olduğu gibi heycanla seyrettim :) ve bu arada hem avatarı hemde seni unutmucaz sen unutulamazssın zaten :)

  • Adsız
    8 Mart 2009 14:07  

    Bencede bölüm harikaydı Aang Avatar Hali'ne geçtiğinde süperdi.

  • Adsız
    8 Mart 2009 17:36  

    Barış Fİnal bölümü bittiğinde kalbimi dinledim çok hızlıydı terlemiştim bunu çok izlememe rağmen türkçe olunca bi ayrı zevk veriyor

  • Adsız
    8 Mart 2009 21:30  

    Çok üzücü yav. Resmen mahvoldum bittiğinde :(

  • Adsız
    14 Mart 2009 09:02  

    haklısın tek tek verince benim de ilgim azaldı kimin azalmazki :D ama gerçekten çok güzeldi aangin sesi kalınlaştığıda süperdi ve ben ankakralım çocuk demeside kmikti :D

  • nhaesomr
    14 Mart 2009 15:58  

    aynn avatarı hiçbir zaman unutmucam...

    onun sayesinde snn gibi iyi kişilerle tanışma fırsatı buldum...

    son bölümü en güzel bölümydü ateş lordunu yenince momonun yanına gelip durması çok hoşuma gitti...

    avatara ve sana tşk ederim

  • Adsız
    14 Mart 2009 20:22  

    Ya Barışcan en son girdiğimde siteni kapamıştın ya üzülme bende de aynı durum söz konusu asla pes etme tamam mı? Hem sitenin anlamıda çok şirin :)

  • Adsız
    15 Mart 2009 17:45  

    Barış sitene hayranım bende bloggere başlicam ama bu tasarımı nasıl yaptın ????

  • Adsız
    17 Mart 2009 23:22  

    bende seni tanıdığıma çok seviniyorum

  • Adsız
    18 Mart 2009 17:12  

    doğum günümde en güzel hediye sitenizi açmış olmanız oldu :)

  • ınowhitleryubinrayf
    26 Mart 2009 16:42  

    avatarın bitmesine üzüldüm ama 4 sezon başlamıycak 2010 da filme geçicek

  • Adsız
    27 Mart 2009 16:30  

    ya 4 sezon yok sedace film var bu arada babna birar zaman ayırrmısınız

  • Adsız
    20 Mayıs 2009 16:19  

    inşallah 4. sezon olur.

  • Fire Lord Zuko
    7 Temmuz 2009 04:12  

    Gerçekten güzel bir ÇizgiFilm...Bu ÇizgiFilmi ilk izlediğimden beri hayran kaldım.Son bölümü gerçekten güzeldi :)

  • Adsız
    30 Ağustos 2009 22:47  

    bende senin gibi düşünüyorum barış bu arda siten çok güzel