17 Mart 2009 Salı

Gelişmeler

Arkadaşlar her yazının altına "Yorum Gönder" linki ekledim. Böylece bu linke tıklayarak rahatlıkla yorum gönderebilirsiniz. Bugün 36 yorum gelmişti. Çok sevindim. :) Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. :)

Ayrıca, birçok kişi AvatarAlp3r olayını biliyor. AvatarAlp3r, ona iftira attığımı söylüyor. Beni tanıyanlar bilir. Kimseye küfür etmem ve iftira atmam. Alper, sen blogunda tüm blogculara küfür ettin. Sana chatboxta "neden küfür ettin" diye sordum ama senin cevabın "sanane!" oldu. Bir de "Barış'tan olanlar, Alper'den olanlar" diye gruplaşma yaptın. Hepimiz avatarı seviyoruz. Avatar'ı sevdiğimiz için bloglarımızı kurduk. Bu şekilde gruplaşmanın anlamı yok. Arkadaşlar siz de lütfen "Ben Barış'cıyım, ben Alper'ciyim" demeyin. Bu şekilde konuşmalar ve gruplaşmalar yeni kavgalar çıkarır. Ayrıca Alper, seni chatboxta yasakladım, çünkü bana özelden küfür ettin ve benimle dalga geçip durdun. Alper, sırf dalga için blog açtığını kendin söylemiştin. O yüzden bu tip gruplaşmalar, bölünmeler umrunda değil. Ama bu yaptığın yanlış. Bana ettiğin laflardan, dalga geçmenden de bıktım. Üstelik Murat gibi arkadaşlarımı da benden soğuttun. Sana artık birşey demiycem. Bir süre sonra nasıl biri olduğunu herkes anlar nasılsa.

14 yorum: var Gelişmeler

  • nhaesomr
    17 Mart 2009 19:52  

    bu alper olayını bn bilmiorum ama seni tanıorum sn hiç kimseye şu ana kadar kötü bişi sölemedin sölemezsinde bence oo seni kıskandığı için bunları yapıo çünkü en iiyi avatar blog snn blog'un sn kafana takma barış....=)

  • Adsız
    17 Mart 2009 20:30  

    Gelişme iyi.Alper içinde üzüldüm.Kendi istemiş.

  • Adsız
    17 Mart 2009 21:24  

    Ben tophrakbukuculer

    Boşveeeeeeeeeeeeeeerrr kafana takma...Ama nerede sınav sonuçları

  • Adsız
    17 Mart 2009 23:14  

    bence çok haklısın

  • Adsız
    18 Mart 2009 19:33  

    barış bugün yeni şeyler koyacaktın yoklar koyuyor musun yoksa vaz mı geçtin bide beni tekarar eklesene ben seni bulamadım aladdin_ss@hotmail.com

  • Adsız
    18 Mart 2009 19:52  

    Yuh yha Bu kadar da blog ve Avatar Düşmanlığı olmaz İyi etmişsin barış İyi olmuş Havasını almış

  • Adsız
    18 Mart 2009 20:53  

    bencede!barış sana tamamen katılıyorum.alper zaten banada "sen benimle fazla konuşma" demişti bende onunla konuşmuorm bu yüzden kalbimi çok kırdı murat artık beni unuttu sanırım yorumda yazmıor chat i de açmıor bloguna yazı da eklemior artık :(:( ügüüüü sen tamamen haklısın barış ügüüü

  • Adsız
    19 Mart 2009 10:26  

    Bencede anlıcaklardır barış alperle konuşanlar zamanla hata yaptıkları gerçekten çok haklısın yakında bu iyi huyu bıraktım emimki etrafındaki son kalanlara argolu kelime kullanıcaktır Nese daha fazla kafamıza takarsak kafa kalmıcak :)

  • Adsız
    19 Mart 2009 19:18  

    Avatar'da düşmanlık olmasına üzülüyorum hepimiz aynı amaç için toplanmış insanlarız böyle kavgalar Avatar'ında adını kötülüyor diye düşünüyorum.Keşke hiç böyle bişey olmasaydı :(

  • nhaesomr
    19 Mart 2009 20:35  

    eminimm artık yorumsayısıı çok daha artcak

  • ışıl
    24 Nisan 2009 09:17  

    Evet asıl konumuza gelelim şu alper denen çocuğun burnu pek kafdağında; biri ona haddini bildirmesi gerek.Bana kalırsa ben "sana taş atana sen gül at" diyorum arkadaşlar bir düşünün eğer onunla uğraşmasanız ya bıkıp yakanızı bırakır. yada size sülük gibi yapışır ama onun bu sözleriyle takmasanız bile yakanızı bırakmaz. ya bune ya? Alper misin nesin sana sesleniyorum iyi dinle bak burda hepimiz avatarcıyız. bence zutara ve kataang düşmanlığıda saçma. biz burda bloglarımızı eğlence, başkalarına bilgi edindirmek amacıyla açıyoruz. bak alper bu davranışlarından vazgeç yoksa ben seni vazgeçtirmeyi bilirim! herkesin kalbini kırıyorsun. umarım bu yorumu okursun da neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlarsın. Şimdi senin karşına yumuşak çıktım küfür de etmem senin gibi. ama bana değil avatar'a ve bunca insana küfür edersen bak karşında kim var. Eğer bi daha küfür ettiğini duyim bende sana ederim tamam mı? dostlarıma dokunma belki onlarla birbirimizi görmedik. belki beni de tanımıyordurlar. mesela ben Barış'ı tanımıyorum (yani bu blog'un sahibini). ve bazı blog sahiplerini de. ama onlar da sende olmayan ve asla olmayacak bişey var "dostluk." duydun mu? Bu laflarımı sakın unutma Alper. BENİM ARKADAŞ ÇEVREM DAHA DOĞRUSU DOST ÇEVREM BAYA GENİŞ VE ONLARA DA NE YAPTIĞINI ANLATIRSAM BAK ONLARDAN NELER İŞİTİRSİN!?...

  • avatarz
    26 Nisan 2009 19:19  

    haklısın.. biz alperle kavga ettiğimizde (sağ-sol kavgası) resmen söylemediğini bırakmadı... şimdi barıştık ama küsünce nasıl bir canavara dönüştüğünü iyi bilirim.. bu bölünmeler konusunda da çok haklısın hiç bir şekilde taraf tutmuyorum ve bu tür bölünmelere şiddetle karşı çıkıyorum..

  • Adsız
    4 Mayıs 2009 07:27  

    lütfen photoshop dersleri verr :)

  • caner
    22 Mayıs 2009 20:12  

    bence alper gerçekten haketti bu konuda barış haklı