10 Haziran 2009 Çarşamba

Tekrar Merhaba

Uzun bir aradan sonra herkese tekrar selam. Okul, ve internet kotam yüzünden bloguma pek giremedim. Ama 2 gün sonra okul kapanıyor. Yani artık sürekli burada olucam. Yeni yazılar ekliycem. Ben yokken bile 20 yorum gelmiş. Buna sevindim. Kısaca tekrar "Merhaba" :)

10 yorum: var Tekrar Merhaba

  • Esra
    10 Haziran 2009 15:01  

    Evet yaşasın sonunda okullar kapanıyor ve seninde artık geri dönmene ne kadar çok sevindim anlatamam :) Sonunda artık o her akşam yaptığımız sohbetleri avatarlı rüyalar pastlaı rüylar ayağına terlik giy gibi sohbetler edebilicez yaşasın bu günün gelmesini çok bekledim sonunda yaz geldi artık denizden hiç çıkmıcam:)

  • avatarz - zeynep
    10 Haziran 2009 17:55  

    selam barış. sana banner yaptım.. canım sıkılıyodu esraya yaptım sanda yapıyım dedim. Çok güzel olduğu söylenemez ama bakılmaya değer. :)

  • Adsız
    10 Haziran 2009 19:13  

    Senin resimlerin üzerinde kullandığın fontun'yazı tipinin) adı ne.Hani şu yuvarlak gibi olan.Çok hoşuma gittide. :))

  • Avatarfan
    10 Haziran 2009 23:57  

    Geri dönmene bende çok sevindim. Seninle her akşam pastalardan, rüyalardan, terliklerden bahsetmesekte geri döndüğünü bilmek çok güzel...

  • Adsız
    11 Haziran 2009 22:11  

    çok süper bir site forumunuda isteriz...

  • Hama-Elementbender
    13 Haziran 2009 01:38  

    Yaşasın artık herkes burda gerçekten gelmene çok sevindim zaten sensiz olmuyordu :)

  • Kaan
    13 Haziran 2009 13:40  

    [i]Merhaba...Ben yeni katıldım ve siteniz cidden gerek tasarım, gerekse bilgi açısından çok yararlı bir site olmuş..Ellerinize sağlık.Bu başarıdan dolayı senide tebrik etmek isterim..Sanırsam adın Barış...Bende Kaan ;)[/i]

  • tophvesude
    25 Haziran 2009 11:35  

    sana hediye yaptım umarım beğenirsin("hediyelerim" kategorisinde)

  • Yokum ben
    1 Temmuz 2009 22:42  

    Merhaba siten güzelmiş. Umarım sürekli girersinde konuşabiliriz.