24 Ağustos 2009 Pazartesi

Geri Döndüm!

Herkese tekrar merhaba :) Gördüğünüz gibi uzun bir aradan sonra blogumu tekrar açtım. Sizlerle sohbet etmeyi ve blogumla ilgilenmeyi gerçekten özledim. :) Bundan sonra sürekli yazı yazıcam.

Blogum kapalıyken kötü bir olay olmuştu. Birkaç bloga benim adıma kötü yorumlar gelmişti. Fakat onları yazan ben değilim. Zaten o yorumlar giriş yapılmadan yazılmış. Yazanın kim olduğunu birçok kişinin merak ettiğini görüyorum. O yorumlarda sizleri piyon olarak gördüğüm yazılmış. Ben sizi asla öyle görmem. Göremem. Mehmet Fidan (yani AvatarChestar) önceki bloglarından birinde sizleri piyon olarak gördüğümü falan yazmıştı. Yani beni size kötülemeye çalışmıştı. Şimdi ise Tophrakbukuculer'e bu piyon konusuyla ilgili yorum yazmış. Ama bu olayı kendisine sorarsak "Ben yazmadım. İftira atıyorsun." diyor. Aslında o yorumlarda sizler hakkındaki düşüncelerini de açıklamış oldu. Öyle biriyle nasıl arkadaş olunur ki? Beni sürekli sizden soğutmaya çalışıyor. Hem de taklidimi yapıyor. Neyse artık onu kafaya takmıyorum. Bu arada yorumları yazanı bulmak için uğraşan dedektiflerimize (Evanescancerock ve AvatarFamily) teşekkür ediyoruz. :) Bu arada menü bölümüne müzik kutusu ekledim :) Blog dünyasına tekrar hoşgeldim :)

Taklaa için: Taklaa ben sana öyle bir yorum yazmadım. Mehmet Fidan benim adıma sizlere kötü yorum yazıyor.

Alttaki resimde Mehmet Fidan (AvatarChestar) önceki bloglarından birinde "Barış sizi köle gibi görüyor." gibi bir yazı yazdığını itiraf ediyor. Ayrıca Tophrakbukuculer'e ben yazmışım gibi gösterilen yorumlarda ise sizi köle gibi gördüğüm yazılmış. Yani bu resim o yorumları yazanın Mehmet Fidan olduğunu kanıtlıyor.
Resim için tıklayın.

Bu resimde ise çok akıllı olan bu şahıs bize laf söylüyor.
Resim için tıklayın.

26 yorum: var Geri Döndüm!

  • Adsız
    24 Ağustos 2009 17:39  

    Yehuu Barış'ı burda görmek süper birşey :D O kadar ikna etmeye çalıştık seni hele şükür geldin (D) :D Hoşgeldin :D

    Hama-ElementBender

  • Esra
    24 Ağustos 2009 17:39  

    Sonuna herşey eskisi gibi herkes burda hiçbir eksiğimiz yok :) o her akşamki unutulmaz o çok özlediğim sohbetleri yapabilicez :) geri dönmene okadar çok sevindim ve sevindikki belki biz dünyanın en mutlu insanlarıyızdır bizi tekrar mutlu ettiğin için sana çok minettarız iyiki döndün iyiki aramızdasın bizi hiç birdaha bırakma seni çok çok seviyoruz :)

  • Avatarfamily
    24 Ağustos 2009 18:05  

    Önemli değil Barış görevimiz :D Geri açmana çok sevindik en sonunda eski güzel günlere dönebilicez. Hoş geldin :) Bir daha gitme hâlimizi görüyorsun :(

  • AvatarPassion
    24 Ağustos 2009 18:14  

    Artık blogumu kapatmıycam :)

  • Web NooR (Priece)
    24 Ağustos 2009 18:44  

    Çok sevinmin barış devam et arkandayım. Priece

  • Adsız
    24 Ağustos 2009 20:25  

    yazan:aslanavatar


    Slm barış seni acayip özledik beni hatırlıyosundur herhalde. Neyse siteme üye olurmusun? :)

  • Çağlasu-Oceanspirit
    24 Ağustos 2009 20:59  

    Selam Barış ben Çağlasu.Oceanspirit'i ben devraldım.Blogu avatar ile ilgili bi bloga çevirdim.Evrim'i iyi tanımak için bloguma bakabilirsin.Özelliklerini yazdım.Bazılarında da miden bulanabilir.Ama çok kötü bi kız.Biz ona kısaca deli diyoruz.Ama blogcudakiler/blogspottakiler ne der onu bilemiyorum.Neyse benim siteme girersen sevinirim.Başarılarının devamını dilerim.Kendine iyi bak.Onun bunun lafıyla da üzülme! :) :) :)

  • Taklaa
    24 Ağustos 2009 21:02  

    Geri döndüğüne gerçekten çok sevindim. Sanırım artık beni rahat rahat dışlayabilirsin. Bana neden ahmak diyorsun? Ben senin özentin değilim. Bunu lütfen anla. Bunu senin yazdığınıda biliyorum. Çünkü bir şey yapmadan sen ordaki arkadaşlığı silmezsin. Demek bu kadar benim burdaki yolculuğum. Sana sadece şunu söylemek istiyorum:
    "Ben özenti değilim, değildim, olmayacağımda!"

    "Ahmek diye kimseye demicem de"

    "Artık chatlerde girdiğimde küfürlülerinle savaşmayacağıma"

    "Ve yolunuzdan çekileceğime karar verdim."

  • Utku-Avatardunya
    24 Ağustos 2009 23:15  

    Merhaba. Ben Utku. Avatardunya adlı blogun sahibiyim. Belki önceden yorumumu almışsındır. Ama alamama ihtimalin var çünkü ben senin gibi blogspotlara yorum yazamıyorum. Yada beni belki tophrakbukuculerin düzenlediği yarışmadan hatırlasın. Seninle tanışmak istedim. Uzun zamandır sitene giriyorum ve bence siten çok güzel. Başarılarının devamını dilerim. Bu arada sende benim siteme yorum yazarsan sevinirim.

  • Adsız
    25 Ağustos 2009 00:42  

    Barışşşşş!!!!! Açtınmı????? Harikasın!! Süper!! Eski günler geri geliyor!!!!! Süpersin!! Bak şimdiden anlaşalım blog kapamak bi daha yok!!! Sana mail attım cvp vermedin!! (D) Ayrıca bende seni hep destekledim!! Esra , gözde , nagihan ve daha birçok blog şahit! Neyse önemli olan geri dönmüş olman!! Valla bi daha kapatırsan kötü bozuşuruzzz!! :D (ve ayrıca bnm gibi eşşeklik yapma.. 2 3 ay sitemle ilgilenmedim biliyorsun
    çok pşmanım :'( Neyse :D ) İyiki açtın chatboxta görüşürz!! :D

    Witchlerfani

  • ppgzforever(derya)
    25 Ağustos 2009 06:06  

    nerelerdeydin sen yaa:(bana yaptığın hedie için sana teşükkür etcektim sitene geldim yapım aşamasında olduğu için kapalı.Biraz vakit geçti yine geldim bu seferde gitmişsin:(ama geldin demi:Dönemli olan bu:Dbide seni taklit eden...kıskançlıklarından böyle yapıyorlar.en iyilerin başına hep gelirXDesra'nın da çektiği var bu kıskanç kişilerden bnmde var:Sama bana (Allah'a şükür)kötü yorum gelmiyo daha beteri bn ne yaparsam dier bloglar aynısını yapıo bide gelip bnm sitemde reklam veriyo:STuhaf...Neyse boş ver bunları:Dİyki geldin Barış(sna adınla seslensem bişi olmaz demi:D)

  • tophrakbukuculer
    25 Ağustos 2009 14:54  

    YAŞASINN.SONUNDA AÇMIŞSIN.BENDE ÜZÜLÜP DURUYORDUM.ARAMIZA HOŞGELDİN

  • Taklaa
    25 Ağustos 2009 16:48  

    Demek Sazanım ha! O mehemte göstercem.

  • Adsız
    25 Ağustos 2009 20:39  

    işte buuu barış geri döndü ya budur ya çok sevindim gerçekten bi daha gitme sakın hiç inanmadım zaten o yorumlara bi kere hepsi bence çok saçma sen saçmalıycak adammısın?! :D çok mutlu oldum HOŞGELDİN TEKRAR ARAMIZA
    avatarkataang

  • Nagihan
    26 Ağustos 2009 11:58  

    Yaşasın!!! (ya neden en son yorumu ben yazıyorum? :D) Ben şu deektiflik işiyle kafayı iyice bozdum... (herkese soru soruyorum :D)Sende Mehmet denen kişinin yaptığını düşünüyorsun.. Herkesin ortak düşüncesi Mehmet.. Neyse bu konuyu kapatalım. Tekrar yaşasın!! Blogunu sakın kapatma! (D) :D Çok özledim chat-box sohbetlerimizi... Herkesle bu sitede tanışmıştım:) Esra, sen Gözde ve daha bir çok blogcuyla...
    Bir daha blogunu kapatma!!!! :D:D

  • Erensezostella
    26 Ağustos 2009 12:31  

    Sonunda geldin Barışş :)
    o yorumları sen yazdın sandık bizde ama kararsızdık sonunda herşey açığa
    çıktı tekrar aramızdasınn :)
    Hoşgeldiin :)

  • ilteriş
    26 Ağustos 2009 14:37  

    Selam ben avataronline istersen seninle işbirliği yapalım

    Kesinklinkle kabul etmeyeceksin ama ben yinede yazıyım dedim
    ___________________________________
    Ben size göre ezik gibi görünüyorum
    Fakat Blog açanlar webmaster değilki

    Blog açması çok kolay fakat senin html'den anladığını anladım çünkü
    Sebep:Bu siteyi yaparken css kullanmışsın bu ayarlarıyla oynamışsın yönden biraz zorlanmışsındır fakat
    Sen css'yi değiştiriyosun ben css yazıyorum :)Hangisinde zorlanılır
    Benimki host seninki subdomain gibi bişey
    Fazla anlatmıycam ama Ben url leri vereyim sen gir bak
    __________________________________
    www.avataronline.biz Bu sitem yani smf
    www.avataronline.biz/xnova bu online oyunum o game den çalıntı :D
    ama biraz bilgin varsa clone yapmak yada bulmak zordur
    ___________________________________
    Ben sen bloğunu kapatmadan önce baktım süperdi kapandığında baktım
    sevindim

    Sebep:Css'den anlayan tek blog sendin galibe anghavakatarasu da öyle
    ____________________________________
    Bedava forum kurdun

    bedava forum kurmak çok kolay

    Sebep phpbb hazır geliyo
    ftp'den atıp kurmuyon html-php dosyalarını değiştirmiyon
    ____________________________________
    Bu arada ben üye toplayınca portal yani joomla kurcan
    ____________________________________
    galiba dediklerimin çoğunu anlamadın



    Biliyorum çok konuştum

    Bakalım ne diyceksin

  • ŞAHBEYİT
    26 Ağustos 2009 14:39  

    bu arada css ile oynada ortayı eski kağıt rengine sok :D

  • ŞAHBEYİT
    26 Ağustos 2009 14:45  

    Bu arada benim forumda sana adminlik verebilirim

  • Adsız
    27 Ağustos 2009 12:31  

    tekrar açmana çok sevindim barış
    :)

  • Adsız
    28 Ağustos 2009 23:04  

    Açmana sevindim ama chat bölümü kalkmış. Vesselam.

  • Anime Team Turkey (Barış) :D
    29 Ağustos 2009 08:25  

    Yeniden aramıza hoş geldin Barış.Kendini gerçekten çok özlettin.Blogunuda unutmayalım. :D Mehmet FİDAN a gelince...Demek bizler "sazan" ız ha?! :@ Göstericem ona ben sazanı (6) :D :D Neyse sana sonuna kadar katılıyorum Barış.Herşeyde haklı olduğuna eminim en azında %96 olarak. :D

  • kataradeniz
    2 Eylül 2009 15:13  

    armıza tekrardan hoşgeldin barış salak mehmet kendiniz yazık bişi zannediyor
    ve üye olmak istiyorum illahi ben :D
    ad deniz elmas ama bişi diyim deniz göbek adımdır gerçek adım özlem chatten sölemektem bıktım :D:D ama deniz olarak yaz o ismi kullanıyorum
    soyad elmas renk mavi karakter kataang yoksa katara blog kataradeniz
    ulus su ve hava ulusu doğum tahrihi :S:S:S:S 5 temmuz 1999

  • Alican
    10 Eylül 2009 02:18  

    Merhaba Barış , Yeniden bizlerle olduğuna sevindim ... Hoşgeldin Barış (=

  • Anghavakatarasu
    12 Eylül 2009 22:30  

    Bugün bir yaşındasın Barış teprik ederim ama yoksun en azından ufak bir yazı yazmanı beklerdim bu senin blogun

  • Hazal
    13 Eylül 2009 16:26  

    Ama Barış ilk başta bende yardım etmiştim unuttun mu hani ilk senin bloğunu kopyalayanı bulmuştum adı mehmet miydi ahmetmiydi öyle bişiydi işte her neyse onun arşivinden hani senin resimlerini aldığını bulmuştum kimseye söylemedim ama onun bi arkadaşıyla sırf o çocuk bloğunu kapasın diye kavga bile etmiştim seni ve esrayı bulamıyınca tek kavga ettim tabi ama sanırım unuttun :{