26 Kasım 2008 Çarşamba

Duyuru

Arkadaşlar sizde farketmişsinizdir ki bir süredir siteme giremiyorum ve yazı da yazamıyorum. Çünkü sınavlar var. Aslında sınav olduğu zamanlarda da oturacaktım bilgisayara ama ailem kızıyor. Bilgisayarı kısa bir süreliğine yasakladılar. Gerçekten çok üzgünüm. Sınavlar bu ay sonuna kadar bitiyor. Birkaç gün daha yazı yazamıycam özür dilerim :( Ama 1 Aralık'tan itibaren tekrar bilgisayar başına geçicem. Ziyaretleriniz için gerçekten teşekkür ederim :)

Bu arada 1 Aralık'ta 4. sezon 2. bölüm hikayemi yayınlıycam ve yeni yarışmalar yapıcam :)

4 yorum: var Duyuru

  • Adsız
    26 Kasım 2008 15:18  

    Aileler bazen çocuklarını gıcık eder seni anlıyorum benimde annem özellikle ablam ondan nefret ediyorum beni çok utandırıyor. puff!! ama sen yine de sitene yazı eklemeye çalış oke ;)

  • avatardunyas
    28 Kasım 2008 11:20  

    Benim sitemi arkadaş listene eklermisin lütttfeeeeennnnnn
    wwwavatardunyas.blogspot.com
    Not:www dan sonra . yok
    Bir kez siteme giirrrrrrssssseeeeeeeeeeeennnnnn vveeeeeee yyyyyoooooooooorrrrrrrrrruuuuuuuuuummm bbbbırakssan llüüüütttttffffffeeeeeeeeeeeennnnnn

  • Adsız
    29 Kasım 2008 22:22  

    çok üzüldüm anlatamam benimde sınavlarım çogaldı bende 5 dkkalıgına giridim dolu yazılı var benimde sizleri çok özlücem benim yazılılarda 15 tatile anca bitiyo:) oyüzden 15 taile kadar yasak ama banada bu yasak çok iyi oldu çünkü her hafta yazılıyız dahada birinci yazılılar bitmeden zaten ikiciler başladı sonra üçüncülerde başlar of napcam valla bende bilmiyom çok zor olcak sanada kolay gelsin bu liseden nefret etmeye başladım ya habire yazılı:( yazılı oluncada ben giremiyom ağlıcam yaa sizleride göremedim b aya uzun zman oldu gerçi 1 hafta oldu ama bana 1 yıl gibi geliyo sizleri çok özlicem kendinizede çok iyi bakın

  • Adsız
    25 Mayıs 2009 22:20  

    4. sezon başlıcakmı