18 Kasım 2008 Salı

AvatarPassion'a Yorum Yazmak

Arkadaşlar yorum sayısı çok az. Bu yüzden üzülüyorum. Bazen chatte neden kimse yorum yazmıyor diye sorduğumda, yorum yazmayı bilmeyenler olduğunu görüyorum. Bu yüzden nasıl yorum yazacağınızı resimli olarak anlatmak istedim.

İlk olarak yorum yazmak istediğiniz yazının bitiminde yorum sayısı yazar. Bu .. Yorum yazan yere tıklıyoruz.

Örnek:


Tıkladıktan sonra karşınızda o yazıyı ve hemen altında yapılan yorumları görüceksiniz. Alttaki chat kutusunun biraz daha üzerinde bulunan Yorum Gönder yazısına tıklıyoruz.

Örnek:


Yeni bir sayfa açılıcak. İşte o sayfada yorum yazma alanını görüceksiniz.

Örnek:


Yukarıdaki resimde gösterildiği gibi "Buraya istediğimiz yorumu yapıyoruz" yazan yere yorumumuzu yapıyoruz. Sonra aşağıdaki resimde gösterildiği gibi boşlukları dolduruyoruz. Sonra 'Yorumunuzu yayınlayın' butonuna tıklıyoruz ve yorumumuz gönderiliyor.



Denemek istiyorsanız ilk olarak bu yazıya yorum yazabilirsiniz :)

8 yorum: var AvatarPassion'a Yorum Yazmak

  • Adsız
    18 Kasım 2008 14:33  

    ya baruş artık reklam koy tıklayalım da 1 aysonra yap şu yarışmayı lütfen yaaaaaaaaaaaa ben hergün giriyorum bir reklama raslamıyorum ne umutlarla girip ne kırıklarla çıkıyorum ben onu takımı istiyorum artık KOY K.İ.B

  • Adsız
    24 Kasım 2008 17:23  

    SİTEN İÇİN İYİ BİR KONU ŞEÇMİŞSİN.aVATAR'I ÇOKSEVENVARMI? bEN ÇOK SEVİYORUM VE bİLGİSAYAR AÇABİLDİĞİM HER ZAMAN GİRİYORUM.CAN SIKINTIM GİDİYOR.İYİKİ BU SİTEYİ AÇMIŞSIN.SAKIN KAPATMA

  • Adsız
    24 Kasım 2008 17:28  

    Siten çok güzel iyiki açmışsın.Avatar'ı çok seven varmı?ben seviyorum. sakın siteni kapatma!

  • Adsız
    29 Kasım 2008 13:21  

    avatarın oyunlarını eklersen sevinirim. Eklersen eminim ziyaretçi sayısı artar ve daha çok yorum görürsün sitende

  • Adsız
    5 Aralık 2008 15:54  

    slm ben seni bloguma arkadaş olarak ekledim ama kabul etmemişsin. benim blogum avatar ile ilgili deil ama tam bir avatar hayranıyım hatta blogumda arkadaşlarım listesinde avatar blogcularının adresleride var. neyse blogun harika

  • Adsız
    26 Ocak 2009 10:11  

    siten çok güzel olmuş tebrikler ve gerçekten photoshop dersleri verirsen çok yi olur

  • Adsız
    8 Şubat 2009 15:43  

    mrb ben yeni üye oldum

  • Adsız
    24 Nisan 2010 23:36  

    Ne zamandır sen ne zaman açıcan diye merak ediyodum. Ben sana yorum yazmayayım da napıyım.