2 Ocak 2009 Cuma

Yeni Hediyeler Aldım

2 çok sevdiğim arkadaşımdan yeni yıl hediyesi aldım. Hediyeler için çok teşekkür ederim. Çok güzeller gerçekten :)

Bu Witchlerfanı'nın hediyesi. Çok güzel olmuş teşekkürler :) Ayrıca bu hediyeyi geri sayıma 4 dk. kala benim için vakit ayırıp yorumla gönderdiğin için de teşekkür ederim :)


Bu da Boomeraang'deki çekilişi kazanan 3 kişiden biri olduğum için Boomeraang'in yaptığı hediye. Çok güzel teşekkürler :)


Tekrar teşekkürler :)

3 yorum: var Yeni Hediyeler Aldım

  • Adsız
    5 Ocak 2009 12:05  

    barış ben esra ben şuan sana bunu internet kafeden yazıyorum duydumki sitesi kapıyomuşsun lütfen kapama sen kaparsan bende kaparım lütfen:'(ogün habersiz çıktıgım için çok özür dilerim o gün beni babam yakaladı lütfen beni afffet cumarteesi günü kablomu alcam o zaman her gün giricem çünkü sınavlarımın hepsi o gün bitiyo lütfen kapama gelince bu konuyu konuşuruz ama lütfen kapama bende ocenspiriten duydum lütfen kapama lütfen sende kaparsan nolur bizim halimiz lütfen:'(

  • Adsız
    10 Ocak 2009 08:57  

    http://www.hizliresim.com/2009/1/10/1787.png

    bak ben sana ne yaptım biliyorum biraz fazlaa geç oldu ama mahzaretim var bildigin gibi yeni yılın tekrar kutlu olsun bu hediyemi lütfen kabul et:)

  • Adsız
    17 Ocak 2009 15:35  

    Barış sana bir hediye yaptım biraz basit oldu ama bununla yeniteneceksin şimdilik:)Bilmiyorum biliyormusun ama senin sitene bazı kişiler sahip çıkmış.Sanki yönetici sen değil onlar gibi bu yüzden sana çok kırgındım ama sana bi hediye yaptım al barışalım.Siteme ekleyeceğim sen oradan al olurmu?