18 Mart 2009 Çarşamba

Avatar Dergi Maceraları

Çocuk dergilerinde macera bölümleri olur. Her dergi sayısında bu maceranın konusu değişir. Bu tip dergi maceralarını ben çok seviyorum. Bunların Avatar olanlarını buldum. Bunları da Avatar'ı çizen kişiler yapmış. İngilizce tabi ama ben sizler için bunları Türkçe'ye çevirdim. Uzun bir hikayesi olmasa da güzel :)
Şimdilik 1 tanesini ekliycem. Beğenirseniz yorum yazın. 2-3 günde 1 yenisini eklerim :) Lütfen çalıntı olmasın. Bütün resmin üzerine blogumun adresini yazmadım. Kötü durur diye. Aldığınızda lütfen altında kaynak belirtin.

NOT: Resmi küçük bir oranda küçülttüm tam boy olarak görmek için resme tıklayın.

25 yorum: var Avatar Dergi Maceraları

  • Adsız
    18 Mart 2009 22:00  

    Eline sağlık.Çok güzel olmuş, bence devamını da getir :)

  • Adsız
    18 Mart 2009 22:54  

    barış tbr ederim çok ii degil (çünkü çok kısa ama bu senin suçun degil)ama yinede çok yaratıcı yararlı ve zekalı bir fikir bir kılıç ustasını tanımlayan temel vasıflar gibi olmuş ama yazılar çok net degil mümkünse biraz düzeltirsen sevinirim

  • Adsız
    18 Mart 2009 23:39  

    barış siten bugüne kadar gördgüm (150 den fazla)blog arasında enii si herşeyiyle mükemmel ama girişe şöle esranınki gibi harektli bi müzik koyarmısın buda çok güzel ama ben o müzigi dinlemek için sırf esraya giriyorum yani fakat ben burda kalmak istiyorum ii geceler

  • Adsız
    19 Mart 2009 10:26  

    süpersin barış çok güzel di ben mango topladığımı hatırlamıyorum ki hehe XD

  • Adsız
    19 Mart 2009 10:27  

    OOOoo çok süper olmuş barış harikasın gerçekten devamııda getirebilirsen getir derim :)Gerçekten bunu koymakla çok iyi etmişsin :)süpersin diyorum başka bişi demiyorum :)

  • Adsız
    19 Mart 2009 12:15  

    Barış çok güzel olmuş...Çok soal:D

  • Adsız
    19 Mart 2009 15:22  

    Ehehe çok şeker olmuş acaba tadı nasıl?

  • Adsız
    19 Mart 2009 16:30  

    ben ce çooook güzel olmuş.sen bunu ingilizceydi de türkçeye mi çevirsin?merak ettim de benim de blogumda benim çevirdiğim bi dergi sayfası var da:D:D

  • Adsız
    19 Mart 2009 19:30  

    vayyy :D güzel olmuş benim sitemdede ben hazırlıodum pc dergisi ama pc ekranı çalışmıo tvdende pc dergisi yapamıom yazın yeni alcaz o zaman yapmaya devam edicem :D

  • Münevver Torun Çelebi
    19 Mart 2009 19:42  

    çok güzel olmuş çok güzel düşünmüsün

  • nhaesomr
    19 Mart 2009 20:09  

    barış çok güzel olmuş ellerine sağlık çok beğendim adamların kaçması güzeldi...bide sokkanın şaşkınlığı...

  • Adsız
    19 Mart 2009 21:36  

    bence çok güzel yazılarda okunuyo başka sitlerde de görmüştüm ama onlar ingilizceydi senin ki türkçe ellerine sağlık..

  • Adsız
    20 Mart 2009 16:49  

    çok süper başka yerde olsa türkçesini bulamam sağol

  • Adsız
    20 Mart 2009 19:12  

    Barış Bunu devam ettir.Çok yorum toplar ve çok güzel bir sanal dergi

  • Adsız
    21 Mart 2009 14:27  

    süper olmuş valla ama şu elmaları görünce canım çekti :DDD

  • Adsız
    22 Mart 2009 12:52  

    belki beni tanımıyor olabilirsin.Ama yinede sitenle ilgili düşüncelerimi belirmek isterim.Avatar'la ilgili dergiyi yayınlaman şuana kadar gördüğüm siteler arasında bir ilk.Gerçektende çok uğraş göstermişsin.Bundan dolayı sana teşekkür ediyorum.

  • Adsız
    22 Mart 2009 21:15  

    bence güsel olmuş devamı yazmanı 4 gözle bekliyom

  • Adsız
    26 Mart 2009 16:27  

    süper bi şey hiç bir yerde türkçesi yok bunun umarım devamını getirirsin

  • tophrakbukuculer
    17 Nisan 2009 10:05  

    Slm.Kaç kez yazcam süper olmuş.Ama sen yenisini eklemiyon ki.

  • Adsız
    10 Haziran 2009 14:38  

    bence çok güzel devamını getir senin gibi avatarcılara ihtiyaç var

  • Fire Lord Zuko
    7 Temmuz 2009 04:14  

    Hahaha...Çok güzeldi...Ellerine sağlık Barış güzel çeviri :)Devamını bekleriz :)

  • Adsız
    2 Eylül 2009 15:56  

    arkadaşlar bunlar ingilizcev e bu yüzden kendi avatar çizgi roman dergimi oluşturmak istiyorum ama tek başıma yapamam okadar çok güzel bişi olmasınıda beklemiyorum ama yinede güzel çizimler yaparsak olabilir nolur yardım edin

  • Adsız
    2 Eylül 2009 15:56  

    arkadaşlar bunlar ingilizcev e bu yüzden kendi avatar çizgi roman dergimi oluşturmak istiyorum ama tek başıma yapamam okadar çok güzel bişi olmasınıda beklemiyorum ama yinede güzel çizimler yaparsak olabilir nolur yardım edin