19 Mart 2009 Perşembe

Üçüncü Bilgi Yarışması Sonuçları

AvatarPassion Üçüncü Bilgi Yarışması bitti. Toplam 13 kişi katıldı. Katılanlara çok teşekkür ederim :) Tüm soruları doğru cevaplayan chatboxta sınırsız moderatör olucaktı. Ama tüm soruları doğru cevaplayan olmadı.

Doğru cevaplar:
1. Tui (Ay Ruhu)
2. Toprak ve Hava
3. Li
4. La
5. Gaoling
6. Toprak krallığında bulunan ve içerisinde kütüphanenin olduğu bir çöl.
7. Dolunay
8. Ran ve Shao
9. Jeong Jeong
10. Quin Lee
11. 2
12. Çünkü onlar ateş bükücü değil.
13. Dock
14. Doğu Hava Tapınağı
15. Kavrayış
16. İhtiyar Ding
17. Wu
18. Toph: "Bence hepiniz harika görünüyorsunuz!"
19. Toprak Krallığı
20. Yaratıcılık, yararlılık, zeka.

Ödülleri hatırlayalım:
Birinciye hoşgeldin kartı, hoşçakal kartı, banner, ileri-geri butonu,
İkinciye hoşgeldin kartı, hoşçakal kartı,
Üçüncüye banner,
Dördüncüye ileri-geri butonları.

Sonuçlar:
1. Sercan (blogu yok)
2. Cyber-Emir
3.Anghavakatarasu
3. AvatarTeam Forum
4. Hama (Bu isimle katılmış yarışmaya)

Kartları pazar gününe kadar yapıcam. Tekrar teşekkür ederim :)

11 yorum: var Üçüncü Bilgi Yarışması Sonuçları

  • Adsız
    19 Mart 2009 21:20  

    şey,passion,2.sorunun cevabı toprak,ateş ve hava değil mi?(ordaki adam ateş ulusundan olduğunu söylüyordu.ama toprak büküyordu.yine de sayılmaz mı?)

  • nhaesomr
    19 Mart 2009 22:56  

    kazanan arkadaşlaı tebrik edeiorum...:)


    barıiş bide yeni bilgi yarışması ne zaman

  • Adsız
    20 Mart 2009 16:17  

    tophvesude ye katılıyorum 3 ulus vaaaar!

  • Adsız
    21 Mart 2009 17:01  

    barış şimdi ben briinci oldum ya hemde sadece bir soruyla mod. kaçırdım ya bütün hediyelerime karşı lık olara bana mod verir miisin zaten benim blogum yok o hediyeler bi işe yaramaz ben istresem kendimede yaparım ya senden rica etsem öle yapar mısın benim için çooooook daha makbule geçer ve daha mutlu olurum hem seni bu hediyler kadarda ugraştırmaz ben seni silmiştim beni tekarr ekle ve msn me at olur mu(aladdin_ss@hotmail.com)bana davet yollamayı unutmassan sevinirim görüşürüz byby kib lütfen bu yorumumu da yayınlama

  • Adsız
    22 Mart 2009 16:08  

    soruların cevabının birinde yanlışlık yapmışsın azulaya taç giyme törenini erteleyelim diyen aslında lo idi ama azula isimlerini karıştırıp ona li dedi hatta taçgiyme törenini erteleyelim diyen kişi "ama lo benim" demişti istersen o bölümü tekrar izle ve yanlışını düzelt

  • Adsız
    23 Mart 2009 15:53  

    barış ya yorummu aldın mı bilmiyorum ama teklifimi kabul eder misin ben bütün hediyelerime karşılık olrak mod. istiyorum lütfen hem daha az ugraştırı hemde daha makbule gçer bi dügmeye bascan yani bi sorun degilk zaten eger bunu ihalal edecek bişli yaparsam atarsın beni mod. luktan kimseye zara vermem ütfen bi düşün lütfen

  • oceanspirit
    7 Nisan 2009 17:24  

    sevgili barış blogumda avatar bilgi yarışması vardır.lütfen katılır mısın?

  • Adsız
    28 Nisan 2009 10:33  

    Ya sen de photoshop var mı? Eğer varsa hangi sürümü? Bende de var ama demasu. Adobe photoshop cs3 bende ki ama demosu olduğundan SERİAL NUMBER diye bir şey istiyor. O ne demek? Nasıl bulabilirim.

  • Esra
    24 Mayıs 2009 23:24  

    İnan bu yarışmada Barış sonuncu olmayı bekliyordum ama bir baktım 3. olmuşum:)çünkü aklımda kalanlarla yapmıştım hep :)

  • avatarz - zeynep
    10 Haziran 2009 17:57  

    bişey sorabilir miyim? tporak sarsma turnuvasında bide ateş ulusu yok muydu? hatta sokka onu yuhaladı falan oda hala ateş ulusu marşını söylüyordu..

  • Çağatay
    22 Haziran 2009 11:14  

    Barış senin bu tarz blogunu canlı tutan aktivitelerini kutluyorum.Photoshopta da fena deilsin.Yolun açık olsun kardeşim.