6 Nisan 2009 Pazartesi

Özür Dilerim

Arkadaşlar bir süredir blogumla ilgilenemiyorum. Yeni yazılar yazamıyorum. Hatta girip sizlerle sohbet bile edemiyorum. Çünkü sınavlara çalışıyorum. Yine de yorum yazarsanız arada girip bakarım :) Bu arada bir arkadaşımız yorumunda üye kartı yapmamamın sebebini şöyle açıklamış: "Sen üye kartı yapmayı unuttun herhalde de o yüzden yapmıyorsun." Cevabım ise: Üye kartlarını yapmayı unutmadım. Unutulacak türden birşey değil zaten. Belki inanmazsın diye kendi adıma bir kart hazırladım.

30 yorum: var Özür Dilerim

  • Esra
    6 Nisan 2009 18:54  

    Bence o kişinin yani herkimse o yorumu gönderen saçma olmuş :D bu arada girememene üzüldüm gerçi bende pek giremiyorum ama kablomu almayı başardım yine hergün 1 kaç dkda olsa giricem:) karta yorum yapmak gerekirse mütiş olmuş gerçekten harika ötesi ve yeni bannerinde süper olmuş gerçekten harika zaten sen yaparsında güzelmi olmucak:)

  • sezgi
    6 Nisan 2009 20:45  

    barış ben sezgi(erensezostella) :)
    bencede o kişinin yazdığı hem saçma hemde komik olmuşş :D.ama üye kartları çok güzel bende üye olmak istiyorum eğer üyelik varsa tabii. :)
    ad:sezgi
    soyad:aksu
    blog:erensezostella
    karakter:zuko
    su bükücüler grubu
    başka gerekli bilgi varsa bana söyle ben veririm.bu bilgilerden ihtiyaç olmayanları almayabilirsin :)

  • sezgi
    6 Nisan 2009 20:48  

    bende zaten bir süre ilgilenemicem çünkü sbs var ben sizden küçüküm tabii ondan dolayı:) keşke hep bu yaşımızda kalsak ailemizde bizde yaşlanmasak hayat ne kadar güzel olurdu :D ayy nerden nereye atladın sezgi diceksin şimdi bende aynı fikirdeyim.neyse çok konuştum sadede geliyim :D bende sbs ye çalışıcağım için bir süre giremicem ama henüz değil :D başarılarının devamını dilerimm :D

  • oceanspirit
    6 Nisan 2009 21:16  

    barış ben üye olmak için yorum yazmıştım ama yapmamıştın.bn bilgilerimi yeniden veriyorum barış.
    ad:evrim
    soy ad :su
    blog:oceanspirit.blogcu.com
    kerekter:tylee
    renk:pembe
    ulus:ateş

  • sercan
    6 Nisan 2009 21:18  

    tbr ederim çok güzel kapak ama nie bizim beyaz lotuslu kartlarımız yok:((((((((((( ben sana beni avatara koy demitim sen o yok dedin hiç aklıma bu gelmedi:((((((

  • Aynur Türk
    7 Nisan 2009 17:01  

    ad:Aynur
    soyad:Türk
    Blog:Kataraveaynur
    Karakter:Katara
    ulus:su kabilesi

  • Adsız
    10 Nisan 2009 16:39  

    üyelik devam ediyormu? ediyorsa;
    ad:edanur
    soyad:öner
    blog:avatarthelastairbenderci
    karakter: mai
    ulus: ateş bükücüler

  • Adsız
    16 Nisan 2009 17:32  

    bence o yorum çok saçma olmuş ve bu arada umarım sınavların iyi geçmiştir

  • Tsunamyy(avatartsu)
    23 Nisan 2009 16:55  

    Lütfen yapma :'( kapatmak hiç bir zaman çözüm olmamıştır!

  • Adsız
    23 Nisan 2009 22:21  

    Barış lütfen ama lütfen siteni kapatma.Sen ne olursa olsun yinede ayakta kal,siteni kapatma.Kim ne derse desin sen yinede siteni kapatma.Bukadar dostun,arkadaşının hatrına siteni kapatma.Taklitçilere,küfürcülere aldırmadan siteni ayakta tut,siteni ayakta tutki seni kıskananlar utansın.Sen ne olursa olsun siteni kapatmamalısın.Senin gibi güzel bir site ancak 100 yılda bir gelir.Lütfen bizleri yalnız bırakma,sitenide kapatma.Başarılarının devamını dilerim.

  • Duchees
    23 Nisan 2009 22:24  

    Hama-ElemntBender


    Barış sen bu dünyadaki az sayıdaki dostlardansın.Merhametlisin beni affetmiştin.İyilik ve Yardımseversin ne zaman zor durumda birini görsen yardım edersin, yol gösterirsin.Sen kimseyi kafanı takmassın kendini bilmezler taklit yaparlar ama bu seni lütfen etkilemesin.1 Mayıs'ta onlara inat güçlü ve ayakta dur lütfen.Bize eskisi gibi ışık ol.

    Sana bir hikaye anlatmak istiyorum;

    Tavuz Kuşu ile Karga

    Karga tavuz kuşunu zarif zarif yürürken görmüş ve onu çok kıskanmış imrenmiş.Ve onun taklidini yapmaya çalışmış böyleypaınca herkes onla dalga geçmiş bir süre sonra eski yürüyüşünüde unutmuş.Ve artık ne karagaymış ne tavuzkuşu.

    Lütfen ama lütfen blogun ve sen dimdik ayakta dur.

  • Kataraileang
    23 Nisan 2009 22:25  

    Barış, taklitler için lütfen blogunu kapatmayı falan düşünme.Haklısın sen de uğraşmaktan bıktın ama onların inadına ayakta kalmayı öğrenmen gerekmez mi?Onlar belki seni idolü olarak görüyorlar.Yine haklısın bu taklit yapmayı gerektirmez.Ama iyi bloglar hep taklit edilir.Bu bir gerçek, bunun önüne geçemeyiz.Demek oluyor ki senin harika bir blogun var, bu yüzden taklit ediliyor.Bu seni yıldırmamalı Barış, aksine hırs yapman gerek.Lütfen taklit yapmayanların ne günahı var?Onları böyle bir blogtan mahrum bırakma.Bir işi yapmadan önce lütfen tek taraflı düşünme.Olumlu yönünden de bak.Bizim için yap bunu.Son kez düşün derim ben...

    Kataraileang(Gözde)

  • Esra
    24 Nisan 2009 09:12  

    Barış olanları duydum ve bir konuşma yapmak istiyorum yoksa konuşmazsam kötü şeyler olucak sessiz kalırsam kötü şeyler olucak biliyorum. bugün olanları duydum ve inan zaten bugün üzerimde bir huzursuzluk vardı kötü şeyler olucağını hissettim keşke yanında olabilseydim bugün inan çok isterdim ama olamadım işte :'(
    ve duydumki blogunu kapatıcakmışsın ve bunu inan duyunca şok oldum gerçekten beynimden vurulmuşa döndüm sana birşey Sölücem Barış nolursa olsun birlikte dostlarımızla birlikte herşeye dayanmalıyız biz biriz birmiz hepimiz hepimiz birimiz için blog kapatmak kolaydır ama geride bırakılanlar hep gözü yaşlıdır biliyorum çok şey değişti çok şey oldu ama şimdi görüyoruzki gerçek dostlarımzın kim olduğunu ve blog kapatmak pes etmektir ben bunu öğrendim blogumu kapadığım sıralar biliyorum çok üstüne geliyorum bunun içinde özür dilerim ama lütfen kimsenin sözüne alırma zaten bir yaşımıza basmamıza ne kaldı şurda Kim nederse desin biz birlikte dayanıcaz eğer birbirmizden koparsak dost olmamızın ne anlamı kalırdı biz seni okadar çok sevdikki barış inan yere göğe sığdıramadık sen bizim birtanemizsin sen olmazsan olmaz anlasana barış biz herşeyi özelliklede ben senden öğrendim sen olmadan biz bir hiçiz ben buralara ilk geldiğimde bir tek konuşan benimle sen oldun bana yardım eden hatta en büyük yardımı senin haberin olmasada sen oldun barış biz birimizle bütün dostlarımızı blduk tanıştık eğer sen olmasaydın bütün bu rüya gibi dünyamız olmucaktı hani biz efsane olucaktık barış nerde kaldı o sözler hani blog açmak bizim en büyük hayalimizdi biz onlardan olmucaz biz yükselip düşmücez en büyük hayalimizi neden yıkalım barış sölermisin en azından bu en büyük hayalimiz için dayanmalıyız artık bana ne deseler küfür bile etseler senin sayende aldırmıyorum biliyorum herkezin bir pes ettiği an vardır ama senin pes etmemen lazım sen hayatımda gördüğüm en BAŞARILI,herşeyin üstesinden gelen kısacası tüm özelliklere sahip birisin gerçekten ben hayatımda senin kadar iyi birisini görmedim sen benim hayatımda gördüğüm nerdeyse doğru dürüst yani bilmiyorum ilk erkeksin bütün tanıdığım erkekler sen gibi değil lafımı daha fazla uzatmıcam biliyorum seni çok sıkıyorum:( ama barış sende anla artık biz sensiz yapamayız sensiz olmaz sen bizim göz bebeğimizsin ve lütfen kimsenin sözüne aldırma mademki bugüne kadar dayandık okadar yükseldik şimdi düşmeme zamanıdır şimdiden sonrada dayanıcaz bu dostluğu bozmanı bizleri bırakmanı istemiyoruz barış inan neler yapıcağımı bile bilemezsin sen gidersen inan çok kötü şeyler olucak hele birdeki silersen bunların başındada ben olurum bir düşünsene barış sen gidersen ben nolurum biz noluruz ağlamaktan mecalim kalmaz yok olur giderim ben bir işi yaparken arkadakinleride düşünmelisin sen başımızdaki insansın sen 1 numarasın bizleri bırakamazsın sensiz yapamayız özelliklede sensiz ben bir hiçim biliyorum diyorsunki ben sadece blogumu kapatıcam hayır barış sen sadece kapatmıyorsun sen bizleride kapatıyorsun bizleri yaptığın o en kolay şeyle çok büyük bir üzüntü yaratmayı başarırsın bunu yapma lütfen biz efsane olucaz iyice yaşlandığımızda orunlarımız bile sitemize bakıcak giricek vay nine vay be nine dicekler siz napmışınız böle dicekler bunu duymayı istemezmisin belki torunlarımı görmeye yaşımız yetmez ama olsun çoçukların görür oo süper baba demesini istememisin ne kadar güzel olur o lafı duymak ve yaşlansamda ne senden vazgeçicem nede avatardan nede sitemden yaşlansam dahi hergünkü gibi herzaman yaptığım herşeyi yapıcam inan bunu yapıcam:)hayatımın sonunda kadar burda olucam ben burdaki o tadı alabildimya gerisi boş önceden int. çok sıkıcı olduğuna inanırdım ama şimdi int. o inanılmaz zevkini aldım bırakmam bırakmamam ama şunuda bilmeni isterim senin olmadığın yerdede benim işim yok bütün hepsini kapatırım o acizlerin o argocuların lafına aldırsaydık şimdiye işimiz olmazdı şimdiden sonramı aldırıcaz yapma barış şimdiye kadar dayandık boşamı hayır boşa değildi sen bşzş bırakmazsın ben sana inamakla kalmayıp güveniyorum sana :) dostlarımızla birlikle iyi günümüzde kötü günümüzde hep birbirmizin yanında olucaz Lütfen o kötü şeyi yapma pes etme seni kaybetmek istemiyoruz sen bizim için okadar çok değerlisinki seni kaybedicez diye okadar çok korkuyoruzki hani bir söz vardır gerçi bu başka birşey için ama yuvadan uçma barış gitme YALVARIYORUM SANA tek sığınağımız sensin bizleri BIRAKMA NOLUR :'(ve sana sölüceklerimin bunlar birkısmı bizi bırakma:'(

  • tophrakbukuculer
    24 Nisan 2009 10:01  

    Barış'a

    Bak Barış etrafta kötü bir laf dolaşıyor."Barış bloğunu kapatıp silecekmiş"diye.Nedeni taklit miymiş birşeymiş.Ama anlamadım Barış bir kaç aptal yüzüne koca bir bloğu kapatmak....Titanic yeniden batıyor galiba.Bak yorumsuzluktan kapatıyorsan sana her hafta 5 yorum yazarım.Ama taklit yüzünden yapıyorsan ben birşey yapamam ama bunun için kapatmana kızarım.Senin bütün arkadaşların taklitçilerin SEN olmadığını biliyor.Ne olur kapatma.Hem bunu yapanlar zaten senin kapatmanı istiyor.Sen kapatırsan inan bana Alper yine açar bloğunu.Nolur bunu yapma bize.
    gör bak Arkandan da çok site kapanır.Ne olur yapma

  • Tsunamyy(avatartsu)
    24 Nisan 2009 18:44  

    Lütfen böyle yapma. Kapatmak hiç bir zaman çözüm olmamıştır. Kapatmayı bir daha düşün derim. Herkes kapatıyor ellerine ne geçiyor. Herkesten ayrı kalıyorlar. Bu site hergün girdiğim ilk site ve hergün mutlaka bilgisayarın başında fazlaca vakit geçiriyorum. Bu blog kapatılırsa dünyam yıkılır. Lütfen bu kötülüğü bize yapma. Seni herkes seviyor .Bunu yaparsan herkes mutsuz olcak. Lütfen arkadaşlarını mutsuz etme. Lütfen bizi de düşün.

  • AvatarFaniniz
    25 Nisan 2009 22:40  

    Barış Blogunu kapatıcağını duydum. Lütfen bunu bize yapma. Benide birisi taklit etmiş. Alper'ın tarafına katılmışım guyaa. Ama yalan beni taklit eden kimse ben onu takmıyorum. Seni neden taklit ediyorlar bunu çokk iyi biliyorum.Neden mı ? ÇÜNKÜ SENİ KISKANIYORLAR. bu kadar başarılı olmanı kıskanıyorlar.Senin blog'unu kapatmanı istiyorlar. Acaba neden tek senin blog'unda taklit ediyorlar. Çünkü o zaman sen blogunu kapatıcaksın ya onun için. Ama sen onlara kapılma. Lütfen blogunu kapatma. Eğer kapattığını görürsem gerçekten KALBİM KIRILIR :( GERÇEKTEN.

    LÜTFEN KAPATMAA BARIŞ.

    BİZ SENİ SEVİYORUZZZ :(

  • Oğulcan-Aang
    28 Nisan 2009 15:58  

    Barış bende çoook uzun süredir giremiyorum umarım yine beni unutmamışsındır. nedense her yerde bu yakınlarda sınavlar oluyor bizimdi 3 tane üst üste sınav var.Bilgi sayar yüzü zok görüyorum.D:

  • witchlerinmerkezi
    5 Mayıs 2009 19:42  

    Barış ne demek istediğini anladım. Yorum istemiyorsun bu bir yorum olucak ama sana bir tavsiye bak ne kadar çok sevenin var ki sana bu kadar çok şey yaptırıyorlar sen mutlu ol diye ;)

  • Adsız
    8 Mayıs 2009 17:47  

    artık siteden kopuyorum çok sıkıldım hep aynı şey bence daha fazla girmen ve yazı yazman lazım yoksa site batcak

  • tophrakbukuculer
    10 Mayıs 2009 17:12  

    Barış sitene yazı ekle.Nolurrrrrrr

  • witchlerinmerkezi
    15 Mayıs 2009 20:42  

    Barışcan senin facebookun var mı?
    Varsa beni kaydetsene :)

  • Esra
    18 Mayıs 2009 11:55  

    Adsızlar asıl siz kendinize bakın siz kendinizi ne sanıyorsunuz siz daha site saHİBİNİN yaptığının bir tanesini bile yapmazken kıkaçlığınızdan laf atıyorsunuz ilk önce kendinize bakında sonra başkalarına laf atın kıkançlık sizi ele geçirmiş sizin gibileri çok gördüm zaten site sahibine laf etmeyin karşınızda beni bulursunuz bu dedikleri ister bir uyarı yada ister bir tehtit olarak alğılayın hiç kimse benim dostuma kötü yorum falan yazamaz kötü birşey yapamaz yaparsada karşısında beni bulur!

  • sercan
    22 Mayıs 2009 20:52  

    barış bu aralar yeni hiç bişi eklemedin artık güncelle şu siteyi ya buraya bi tek chatbox da konuşmaya gelmeyelim biraz yeni şeyler ekle lütfen

  • Esra
    24 Mayıs 2009 23:23  

    Bu arada birşey yazmayı unutmuşum aklıma geldi:) lafım adsızlara ama:) adsızlara adsızlar diyorum daha adınızı bile yazamıyorsunu korkaktan başka birşey değilsini daha isminizi yazmaya korkuyorsunuz size sölücek laf çokta...(Bu arada Barış yine kotayı aştın sanırım:) ama çok özledik seni çabuk gel artık:()

  • serenay
    27 Mayıs 2009 18:39  

    ya biz sana dünyanın yorumunu yazıyoruz sen hala memnun değilsin
    neymiş taklitmiş senin gibi olabileceklernimi sanıyosun senin blogunu çok sevdikleri için yapıyolar eskiden çok sevyodum blogunu hergün giriyodum büyük bir neşe ile üzüntü ile çıkıyorum çünkü hiç bakmıyorsun yeter artık ya yazı ekle yada sil bu bloguu

  • Nagihan
    9 Haziran 2009 17:04  

    Barış gerçekten uzun süredir bloguna bilgi eklemiyorsun lütfen biraz bilgi ekle bilgilerini özledim:D:D hadi heyecanla yeni ekleyeceğin bilgiyi bekliyoruz.
    NOT: Ben Nagihan (evanescancerock) beni unutmuş olabilirsin çünkü uzun süredir senle hiç konuşmadık

  • Adsız
    17 Haziran 2009 10:36  

    şeyy benim blogum yok ama üye olabilirmiyim acaba yinede bilgilerimi veriyim ad:ilgin soyad:hanımoğlu karekter:kataraa

  • Adsız
    18 Haziran 2009 14:18  

    selam barış!ben ipek bnde uzun zamandır giremedim.Siten hala işliyor :)çok güzel.bu arada sorum var..beyaz lotus klubümü var?hani beyaz lotus lideri yazmışsınya?varsa bende katılmak isterim.
    sevgiler.Kataraveaang

  • Adsız
    18 Haziran 2009 14:35  

    Barış,sakın siteni kapatma benimde taklitcilerim var.Ben sana bir öneride bulunacağım.Bunu bende uyguladım işe yaradı.sanada öneriyorum =
    Bak şimdi.O taklitcilerin sitesine gireceksin.Ve chatte onun adını bulup arkadaş ekle.böylece açık olduğu zaman onları görebilirsin.Veya sitelerine bir not bırakabilirsin.onunla konuşup bundan rahatsız olduğunu ,herkezin onun özenti olduğu düşündüğünü,ve blogundada bu nedenden ötürü saygı ve sevgi göremeyeceğini söyleyebilirsin işe yarayabilir.ve ona eğer kendisi olmayı seviyorsa,özentilik zorunluluk olarak geliyorsa.bunu bırakmasınıda ekleyebilirsin.belki kendi blogunu,kendi adı ile açabilir böylece.Ben ve diğer arkadaşların bunu düşünüyoruz becerikli blogcumuz :)(adı nasıl yazıcaz bilmiyorum. o yüzden adsıza bastım. ben ipek,kataraveaang..)=)

  • ScR34m11
    21 Eylül 2009 10:04  

    barışçım,seni bilmiorum daha yeni bende avatar ve arkadaşlarının hayranıyım.ama blogunu kapatma.nolurrrsun facebook unn varsa beni de ekle irem yağmur bayram diğer arkiler sizde ekleyebilirsiniz.ama barışçım lütfenn blogunu kapatma sınavların var ama eğer diğer arkilerde kabul ederse sen müsait oluncaya kadar bekleriz.ama yeterki sen blogunu kapatma.eğer varsa facebook un beni lütfen ekle adım İREM YAĞMUR BAYRAM lütfen blogunu kapatma lütfen seni üzen şeylere kafanı takmaa senin blogun 1 numara barışcımm nolur bizleride kendinide üzme senide blogunu da çok seviyoruz nolur blogunu kapatma kib muck ;)