15 Ekim 2008 Çarşamba

Üye Kartları 3

Tüm üyelerin üye kartları hazır. Üye olduğunuz için tekrar teşekkür ederim. Üye olmak isteyen ama blogu olmayanlar için üye kartı hazırlamadım. Çünkü konuşmam gerektiğinde onlarla iletişim kuramam.









7 yorum: var Üye Kartları 3

  • sercan
    16 Ekim 2008 20:18  

    kartlar çok güzel olmuş barış 15 soru bilmişim ve iki istek hakkım var.ikinciyi düşünmedim ama ilk istek hakkım avatar grubunun (iroh tyle mai aang katara azula pakku bumi toph zuko suki kılç ustası haru vs)oldugu bir blogsuz üyelik kartı istyorum çok zor ve emek isteyen bişey ama ltf kusura bakma iknciyi daha hangi arkadaş olacagına karar veremediminşallah kızmassın (ben böyle zahmetli bişeye çok kızardım)yapıp yapmıyacagını msn me ileti atarsan sevinirim ama İNŞALLAH yaparsın olumlu cevabını beklyecegim sercan(lütfen yap zamanım bol)ii günler

  • Adsız
    17 Ekim 2008 14:45  

    üyelik
    ADIM:ESRA
    SOYADIM:ÇELTİK
    KARAKTER:KATARA
    BLOG:SUKATARA

  • sercan
    21 Ekim 2008 22:10  

    barış benim üyelik kartımın resimlerini buldun mu msn me ileti atarsan sevinirim birde ne zamn bitirisin tahminen onada söyler en ii olur sercan

  • Adsız
    3 Kasım 2008 15:32  

    ADIM:AYŞİN
    SOYADIM:ÖZTAŞ
    KARAKTER:KATARA
    BLOG:AVATARSPECİAL

  • Adsız
    2 Ocak 2009 19:12  

    yaa.yeni üyelerin kartlarını ne zaman yapacan(atesbukuculer)

  • nhaesomr
    17 Mart 2009 17:42  

    barış photoshopta çok yeteneklisin inş buna devam edersin...çok güzel photoshop yapıosunn ellerine sağlık...

  • Esra
    24 Mayıs 2009 23:09  

    En güzeli benimki hıhı :)ama gerçekten ilk gördüğümdede çok beğenmiştim herşeyi harika yapıyorsun insan sölücek kelime bulamıyor sana harika desem senin yanında sönük kalır:)