17 Ekim 2008 Cuma

Yeni Hediye Aldım!

Yeni hediyeler aldım. :) Bu hediyeleri Anghavakatarasu hazırlamış. Çok teşekkür ederim :) Gerçekten çok güzel. Sanırım artık birçok kişi Sokka'yı sevdiğimi biliyor. :) Özellikle alttaki hediye bana bir fikir verdi. Hem çok güzel :) Sanal Avatar gazete & dergisi yapmayı düşünüyorum. Çok teşekkürler hediyeler için. :)



1 yorum: var Yeni Hediye Aldım!

  • Adsız
    5 Şubat 2009 19:17  

    ya bu hediye hakkikaten çok güzel olmuş özellikle gazte çok hoş kimin yaptıgına dikkat etmemişim ama çok güzel tebrik ederim onu
    ve sen bunu hayata geirebilirsin siten için ama her ay yeni güncel haberler bulmalısın aang kimle basıldı azulayı kim dövebildi zuko niçin depresyonda ozai hırs küpü oldugu için küpe mi benzemeye başlıyor kya ölmemişmi ursa nerde şok şok şok gibi ama çok zor bi iş