1 Kasım 2008 Cumartesi

Güncellemeler

Daha önce bannerımı ekleyenler arkadaşlar o banner kodunu silip onun yerine bu kodu eklerseniz sevinirim. Bannerımı eklemek isteyenler de bu kodu ekleyebilir.



Ayrıca 4 kişiye hediye yaptım. Basit oldu biraz ama umarım beğenirsiniz. Aslında ben bloglarınızda olan şuanki başlık resimlerini çok beğeniyorum ve değiştirmenizi pek istemem. Bunları sitenize koymak zorunda değilsiniz. :)

Resimlerin üzerinde tıklayınca resmin orjinal büyüklüğü açılıyor.

AvatarGroup


Anghavakatarasu


Witchlerfani


Moonspirit

13 yorum: var Güncellemeler

  • Adsız
    3 Kasım 2008 15:25  

    bir şey sorabilirmiyim??

    ya o resimler çok güzel olmuş. pnglerin etrafını nasıl renklendiriyorursun?? lütfen söylermsin? mesela anghavakatarsu blogcudaki kataranın etrafı mavi sonra witchlfanindaki azulanın etrafı kırmızı üye kartlarındada yapmışsın lüütfen nasıl yaptığını söylee

  • AvatarPassion
    3 Kasım 2008 20:11  

    Photoshopta renklendirmek istediğin resmin layerının üzerine gelip sağ tık yapıp Blending Options... seçeneğini seçip, Outer Glow'u ayarlarsan sen de yapabilirsin. :)

  • Adsız
    4 Kasım 2008 15:50  

    çok teşekkür ederim barış bende sana bir hediye yaptım

    http://www.kucukresim.com/ekim09_ep45pan48b3fb.png#

    UMARIM BEĞENİRSİN....

    BY WİTCHLERFANİ

  • Adsız
    4 Kasım 2008 16:38  

    photoshop 10 mu?Sürüm kaç?

  • Adsız
    4 Kasım 2008 16:41  

    Bana da yapar mısın hoşgeldin ve hoşçakal yazısı?
    Blog:www.oceanspirit.blogcu.com

  • AvatarPassion
    4 Kasım 2008 19:58  

    Kullandığım Photoshop sürümü CS3 Extended. Bu da sanırım 8 oluyor. :)

    OceanSpirit sana da yaparım :)

    Ayrıca çok teşekkür ederim Witchlerfani hediyen için :)

  • avatar
    7 Kasım 2008 19:30  

    ya bu fotoshop cs 3 ü nerden buluyoz

  • avatar
    7 Kasım 2008 19:48  

    bana da site başlığı ile üye kartı hazırlarmısın

  • AvatarPassion
    7 Kasım 2008 20:01  

    Üye kartlarını hazırlıycam. Ayrıca Photoshop CS3'ü Adobe.com'dan indirmiştim.

  • Adsız
    8 Kasım 2008 14:01  

    outer glowu ayarladım sonra ne yapıcam

  • Adsız
    17 Aralık 2008 19:14  

    banada banner yapabilirmisin rica etsem

  • Adsız
    5 Şubat 2009 19:05  

    ireminki çok ii olmuş[ebebini bilemedim ama bana yakın geldi:)bide ayruhununki çok ii olmuş sade şık ve düzenli beni yansıtıyoravatargurubunkide hoş çok güzel bi çalışma olmuş ama yani bunların 30 dk filan alması nı anlıyamıyorum nasıl bu kadar uzun sürebilirlerki

  • Esra
    24 Mayıs 2009 23:01  

    Bana bu hediyeyi yaptığında dünyalar benim olmuştu sanki:) o zaman sana yorumla tşk.etmemiştim chatten etmiştim ama inan hediye okadar çok güzelki güzelliğini anlatmaya kelimeler yetmez:) sanki bu hediyeyi biile yeni almış gibi seviniyorum çok harika ne kadar çok baksam resme bıkamam okadar çok güzel:)ve tekrar tşk.ediyorum:)