1 Kasım 2008 Cumartesi

Hikayeler - Bölüm 1

Arkadaşlar kendime göre bir 4. sezon hazırladım. Tabi gerçek değil. Sadece kendim uydurup yazdım. Belki hoşunuza gider. Eğer güzel olmuşsa birkaç bölüm daha yazabilirim :)

Avatar 4. Sezon 1. Bölüm - Mando'nun Mesajı

Savaş bitmişti. Avatar ve arkadaşları Ateş Kralı Ozai'yi yenmişti. Aradan 2 ay geçti. Herkes Yasemin Ejderi'nde geçmiş günlerden bahsedip gülüyordu.
Katara;
- Çölde susuz kaldığımızda kendimi nasılda çaresiz hissetmiştim!
Tam o sırada;
Sokka;
- Kaktüs suyu içmeliydin Katara. Çok lezzetliydi.
Katara;
- Tabi ya! Kaktüs suyu içseydim de senin gibi ne olduğunu bilmediğim şeyler mi yeseydim?
Diğerleri de sohbete devam ederken Iroh, Katara'dan yanına gelmesini ister;
- Çay yapmak için daha fazla su kalmamış. Rica etsem biraz su getirir misin?
Katara;
- Tabi, hemen. der.
Katara dışarı çıkarken Aang de onun yanına gider ve beraber dışarı çıkarlar. Suyun yanına vardıklarında bir kuşun yerde ölü olarak durduğunu farkederler.
Aang;
- Bu kuş ölmüş.
Kuşu hemen tanıyan Katara;
- Bu bir Mando kuşu!
Aang;
- Mando kuşu nedir?
Katara;
- Su kabilelerinde yaşayan, neslinin tükendiğini sandığımız bir kuş türü.
Aang;
- Bu kuşun kanatları yanmış ve arkasında bir mektup var!
Katara;
- Evet.
Sonra Aang bu mektubu alır ve açar. Okumak üzereyken Katara ölmüş olan Mando kuşunu alır ve iyileştirme ayini yapmak için içeriye götürür. Su bükerek iyileştirme ayini yapar. Katara nasıl öldüğünü suyu bükerek anlamaya çalışırken, Aang mektubu açar ve okur. Mektupta şunlar yazmaktadır:
"Ba Jua adasında Ateş Ulusunun iğrenç zindanlarından birindeyiz. Yaklaşık 20 kişiyiz. Bizi bu zindana bir grup ateş bükücü işkence yaparak zorla soktu. Kurtarılmayı bekliyoruz ama umudumuz tükendi. Lütfen yardım edin."
Aang bunları Katara'ya anlatır. Katara duydukları karşısında şok olur ve Aang'e;
- Onlara yardım etmeliyiz. Bu mektubu Sokka'ya da göster.
Daha sonra Aang, Sokka'yı çağırır ve Sokka yanlarına gelir.
- Ben mi yanlış görüyorum yoksa bu bir Mando kuşu mu?
Katara:
- Evet doğru görüyorsun, bu bir Mando kuşu.
Sokka:
- Mando kuşlarının nesli tükenmemişmiydi? Yoksa biri bana kaktüs suyu mu içirdi?
Katara:
- Gördüğün gibi tükenmemiş.
Aang:
- Kanatları yanmış ve öldürülmüş.
Sokka:
- Yani nesli şimdi tükendi.
Katara onun su sözüne kızar ve sert bir sesle;
- Bunu bırakta Mando kuşunun arkasında bulduğumuz mektuba bir bak!!
Sokka mektubu okur ve hemen içeriye koşar. Az sonra elinde bir haritayla gelir ve Ba Jua adasını göstererek;
- İşte burda! der.
Katara:
- Hemen gitmeliyiz.
Aang, Katara ve Sokka içeriye gider ve diğerlerine de mektubu okur ve durumu anlatır.
Toph:
- Burda boş boş oturmak yerine onları kurtarsak iyi olur. der.
Zuko:
- Bir an önce gidelim.
Hemen sonra Sokka:
Aang, Katara, Toph ve Ben gidicez. Siz burada durun, size haber veririz. der.
Zuko:
- Ne yani şimdi ben gelmiyor muyum? der.
Sokka:
- Maalesef öyle. Bir planım var ve sen bunun dışında kalıyorsun.
Zuko, Sokka'nın bu sözüne çok kızar ve yerine oturur.
Appa'ya binerler ve Ateş Ulusuna doğru yola çıkarlar. Birkaç gün sonra Ateş Ulusuna ulaşırlar ve mektupta geçen zindanları bulmaya çalışırlar.
Katara:
- Sanırım bu zindanı bulmamız imkansız, çok yoruldum.
Tam o anda Toph:
- Hayır Katara. Geldik.
Aang, Katara ve Sokka çevreye bakınırlar fakat birkaç küçük kulübe dışında hiçbirşey yoktur.
Aang:
- Toph, emin misin? Burada kulübeler dışında hiçbirşey yok.
Sokka:
- Titreşimleri doğru hissettiğine emin misin sen?
Toph:
- Evet eminim. Bu zindanlar yerin altında. İnsanların seslerini hissedebiliyorum.
Katara:
- Hemen gidelim.
Sonra Toph yeraltındaki zindanlara ulaşmak için yerde bir boşluk açar ve herkez yürümeye başlar. İçerisi çok karanlıktır. Aang ateş bükerek içerisini aydınlatır. Birazdan zindanların bulunduğu bölüme gelirler. Katara zindanlardaki insanlara:
- Merak etmeyin sizi birazdan buradan çıkaracağız. der
Toph metal bükerek zindanı kıracak iken arkadan Avatar'ın Ateş kralını yenmesini kabullenemeyen 20 kişilik bir ateş bükücü grubu gelir.
Zindan içerisinden bir kişi:
- İşte bizi buraya kapatan onlar!
Aang:
- Bunu neden yaptınız? der.
Katara:
- Buna grup değil çete denir.
Ateş bükücülerin hepsi aynı anda Katara ve Sokka'yı yakalar götürürler.
Toph metal bükerek zindanları kırar ve zindandakiler bu grubun önüne geçer ve Aang ile Toph'u korurlar. Aang yeraltı zindanlarından dışarıya çıkar. Uçurtmasına atlayıp Katara ve Sokka'ya seslenerek çevrede onları arar fakat bulamaz. Aang kendi kendine:
- Çok üzgünüm. der...

NOT: Yorumlarınıza göre devamını getirebilirim. :)

10 yorum: var Hikayeler - Bölüm 1

  • Adsız
    2 Kasım 2008 12:33  

    çok güzel ya devaMI VARSA KOYARMISIN

  • sercan
    2 Kasım 2008 13:55  

    harika olmuş diger bölümleride istiyorum tabii bu gerçekse kimi kaynaklar 4. sezon ıkacak diyor kimileri ise artık bitti diyor bunu nerden bulduysan onu da yazarsan çok iyi olur

  • sercan
    2 Kasım 2008 13:57  

    barış az önec yorum yazmıştım yukarıyı okumayı unutmuşum uydurmay mış bende gerçek 4. sezon sanmıştım neyse yinede gerçek gibi olmuş ben öyle sandım en azından:(

  • Adsız
    5 Kasım 2008 21:26  

    Hi! Aslında İngilizim ama Hikayen güzel Avatarın 4.sezonu çıkmıcak qanqalar İngilterede olduğum için ii biliyorum. Bi videoda Konuşuyolar oyuncular 4.sezon olmıyacağına ve Mini bölümlerin çıkacağını söylüyolar Hikayenin devamı olursa ii olur :D

  • Adsız
    19 Kasım 2008 22:55  

    barış(sokka)bravo valla mükemmel olmuş ellerine sağlık devamını bekleriz artık

  • Adsız
    21 Aralık 2008 19:20  

    Barış Hikayelerinin güzel olduğunu ve devamını chatbox ta söledik ya daha ne istiosun
    devamını getirirsen buraya fazla kişi girerHehe:D benden sanatavsiyeee!!!!

  • Adsız
    21 Aralık 2008 19:21  

    Fikir deiştirirler inşallah

  • Adsız
    2 Ocak 2009 17:56  

    gerçekten çok güsel tşk

  • Adsız
    12 Nisan 2009 19:29  

    sana çok tşk ederim ancak diğer bölümlerisde koyarsan sevinirim...

  • avatar_zuko
    28 Mayıs 2009 18:20  

    çok güzel olmuş ama ne yazıkkı katara kan büküyü diyon neden kaçmak için bükmedi