5 Ocak 2009 Pazartesi

AvatarPassion Forum Açıldı!

Herkeze Selam. Bir süredir planladığım forumu dün açtım ve temasını da bugün tamamladım. İçerisinde paylaşım yapabileceğimiz, sohbet edebileceğimiz AvatarPassion Forum huzurlarınızda. :) Blogumu seven herkes üye olursa çok sevinirim. Üye olmak için başlık resminin altındaki "Kayıt Ol" yazısına tıklamanız yeterli. Benim forumdaki nickim Prince Sokka.

Forumun adresi: AvatarPassion.my-goo.com

Foruma giriş için buraya tıklayın.

20 yorum: var AvatarPassion Forum Açıldı!

  • Adsız
    5 Ocak 2009 21:24  

    süper yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Adsız
    6 Ocak 2009 18:31  

    Forum siten çok başarılı olmuş. Tebrik ederim ama ben forumlarda dolaşmayı pek bilmem k.bakma. :$

  • Adsız
    7 Ocak 2009 17:26  

    Benimde formum var biliyosun.Onu düzenlemeyi hiç beceremedim.Seninkiyse harika, tebrikler.

  • Adsız
    10 Ocak 2009 15:55  

    Selam bn hatırlamışsındır.Hani tasarımını almıştım.Özür diledim ve siteyi sildim snle arkadaş olmak istiyorum umarım arkadaş oluruz çünkü avatarı bn çook sewiyorum ve sen süper tasarım yapiosun bnde içerik güzel ama tasarım yok snden bir ricam var avatar forum sitene beni 2 admin yaparmisin ???

    http://avataranng.rt.gg/

  • Adsız
    10 Ocak 2009 15:58  

    Seden özür dilerim bn avatar forum sitene 2.Admin yaparsan sewinirim.Siteyide sildim Forum sitende güzel olmuş bnde http://www.balcali.org/ siteme bunun hakkında bir bölüm açacam en kısa zamanda cevabını bekliorum msn ekle ibrhm-can@hotmail.com

  • Adsız
    11 Ocak 2009 18:13  

    BARIŞ GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ.SANA BİR HEDİYE YAPTIM.
    http://avatarfaniniz.blogcu.com/benim-yaptigim-hediyeler_33388501.html
    UMARIM BEĞENİRSİN.

    SEVGİLERİMLER: AVATARFANİNİZ: TUĞÇE

  • Adsız
    12 Ocak 2009 19:15  

    Süper forumun üye olacam kesin

  • Adsız
    12 Ocak 2009 20:32  

    Barış allhım c.boxlar benim PC'de görünmüyor delirmek üzereyim lütfen birisi bana yardım etsin her siteye girdiğimde c.boxlar bembeyaz oluyor ya üğğğğ.

  • burak
    14 Ocak 2009 12:37  

    aferin vallaha çok güsel olmuş zuko kankimin siteside olsaydı keşke...eline sağlık

  • Elif Durmaz
    16 Ocak 2009 15:44  

    slm ben zeynep yani avatarz. bi yarışma yapıyorum katılırsan çok ama çok sevinirim bu arada sitene bayılıyorum.

  • avatarz
    22 Ocak 2009 18:15  

    slm ben avatarz yani zeynep. sana kaç günden beridir yorum atıcam atıcam ama atamıyorum. bloğumda sana hediye yaptı umarım beğenirsin işte hediyenin olduğu adres:

    http://avatarz.blogcu.com/birkac-herdiye-yaptim-insallah-begenirsiniz_33320001.html

  • Adsız
    22 Ocak 2009 18:18  

    slm ben avatarz yani zeynep. siten çok güzel. bende sana hediye yapayım dedim. işte hediyenin olduğu adres kendininkini bul umarım beğenirsin sana layık değil ama.

    http://avatarz.blogcu.com/birkac-herdiye-yaptim-insallah-begenirsiniz_33320001.html

  • Adsız
    23 Ocak 2009 12:34  

    Barış sana bir hediye yaptım. Ben Taklaa ayrıca...
    [a href="http://www.imagechef.com/"][img src="http://cdn-img1.imagechef.com/w/090123/samp46609273b37f9b62.jpg"][/a]

  • Adsız
    5 Şubat 2009 18:46  

    Barış blogun çok güzel Forum sitende öle ama bir türlü üye olamadım.

  • nhaesomr
    17 Mart 2009 17:37  

    barış bize bu kadar güzel bi forum sitesi verdiğin için tşk ederim...

    sn olmasan biz ne yapardık xD

  • firebending
    25 Nisan 2009 16:00  

    barış yha bu blog gibi bir blog yapamadım herşey var yha şu bloga bak harikaa ben böyle blog hayatta yapamam sensiz biz nabarız yha herşey var çok güsel bu blog kapatmasan çok güsel olur

  • Esra
    24 Mayıs 2009 23:19  

    Tek kelimeyle forum süper:)zaten ilk açtığındada hiç bir eksiği yoktu birşeye yeni başlasan bile harika yapıyorsun mütişsin:)

  • kataradeniz
    17 Haziran 2009 23:09  

    barışş sitene biraz geç kayıt oldum neden almıoki dioki (afedersiniz,bu foruma yazılamazsınız.lütfen yöneticiyi arayın) bişi yap çok girmek istiom acayipp

  • Adsız
    2 Şubat 2010 19:22  

    DSüper.. Forumları çok severim... Bu arada lütfen bana Toph 'lu bir şabllon yapar mısın? Her hafta 30 msj yazarım.. Lütfenç.