27 Ocak 2009 Salı

Yeni Bir Hediye

Anghavakatarasu'ya karşı özür dilemek amacında bir hediye hazırladım. Bana yapılan hediyeler için tekrar teşekkür ederim. Yakında siteme ekliycem :) Hediye hazırlayamadığım arkadaşlarımdan da özür dilerim. Bir ara tekrar herkese yeni hediyeler yaparım. :) Ayrıca yaptığım İkinci Avatar Bilgi Yarışmasının hediyelerini soruyorsunuz. O yarışmanın iptal edildiğini söylemiştim :)

Anghavakatarasu'nun hediyesi. Umarım beğenirsin :)

4 yorum: var Yeni Bir Hediye

  • Adsız
    27 Ocak 2009 17:58  

    Barış süper olmuş çok teşekkür ederim!Ben bu hediyeyi siteme koyacam.Onun için bana resmin ortada durması için gereken kodu verirmisin.Söz gelimi Esra'nın sitesindeki gibi sayfanın en üstünde ve yapışık olmasın!ÇOK SAĞOL.

  • Adsız
    27 Ocak 2009 18:41  

    barış inanamıyorum ben yapmassın sanmıştım ama yapmışşın gerçekten çok tşk ederim süpersin gerçekten okdar çok begendimki anlatmaya kelimeler yetmez:)gerçekten çok tşk ederim çok saol:)

  • Adsız
    27 Ocak 2009 20:33  

    ya sen banner yapmışın ya onun üstüne tıklayınca senin siten açılıo onu bana ben100.blogcu.com a yorum yazarak anlatırmısın noluur

  • Adsız
    29 Ocak 2009 14:15  

    yha banada bitane resim sadece resim banner deyil (istersen yapabilirsin banner) lütfen yaparsan çok sevinirim neolur
    adım:can
    sitem:avatarthelastairbenderim.tr.gg