28 Ocak 2009 Çarşamba

Yorumlara Cevaplar

Arkadaşlar yazdığınız yorumlar için teşekkür ederim. Yorum yazarak soru soran arkadaşlara cevabımı yine aynı yazıya yorum yazarak veriyorum. :)

Photoshop dersleri konusunda ise, sürekli sitemden resimler çalanlar oluyor. Böyle insanlara da ders vermek istemiyorum. Bu yüzden AvatarPassion Forumda birkaç yenilik yapıcam ve photoshop dersleri bölümü açıcam. Yani photoshop derslerini herkes değil, seçtiğim üyeler görebilecek. Photoshop dersleri bölümünü 1 Şubat'ta açıcam.

Ayrıca Mehmet Fidan sitemi taklidini yapıyorsun, küfür ediyorsun, yaptıklarımı çalıyorsun, sonrada yorum yazarak "Bana da hediye yapar mısın?" diyorsun. Sence sana hediye yapar mıyım? Bunları buraya yazmak istemezdim. İşte senin gibi insanlar yüzünden blog işinden soğuyorum.

Arkadaşlar bundan sonra yorumlarınıza yeni yazı yazarak cevap vermiycem. Yorum yaptığınız yazıya yorum yazarak cevap vericem. :)

7 yorum: var Yorumlara Cevaplar

  • Adsız
    28 Ocak 2009 15:50  

    Bence 9 Şubat'ta aç :)

    İnsanlar alışmış (ç)alıntı yapmaya

  • Adsız
    31 Ocak 2009 21:16  

    Bence herkes photoskop derslerinden yararlansın.Çünkü çalıntı yapanlarda bunlardan hizmet alarak çalıntı yapmayı bırakabilirler.

  • Adsız
    1 Şubat 2009 10:08  

    Kodu verdiğin için çok teşekkürler ama biraz dalga geçer gibi olmuş merak etme bende 2 aydır blog kullanıyorum sadece center kodunu istemiştim!

  • Adsız
    1 Şubat 2009 12:50  

    Çok ama çok teşekkürler Barışcığım am yazdıkların birazcık aşağılayıcı olmuş.Merak etme ilk ayım kadar çözmez değilim ama çoğu şeyi öğrendim tek istediğim center koduydu.Neyse çok sağol!Eline, bilgisayarına photoshopuna sağlık.

  • Adsız
    1 Şubat 2009 17:57  

    Barış duyuru kısmında Beyaz Loyus kardeşliği demişsin ben de katılıcam kadim dostum beni de katmazsan...

    :D :D :D :D

  • Adsız
    1 Şubat 2009 18:00  

    Ha unutmadan, çabuk aç ya bugün 1 Şubat sıkıldım yani sensiz hayat mı geçermiş????
    Ve tiyatro dersinde hayat yoğunlaştı haftaya roller dağıtılacakmış acaba hangi roldeyim genelde yaşımla ilgili rolleri okuduk kitaptan okuma çalışması için of hiç yaşıtım yok kursta ama herkez çok iyi onları seviyorum abim ve ablalarım herkezin doğum gününü ayrım yapmadan aralarında kutluyorlar. Offf rol kitabı kalın bişi ya :(

  • Nadide Sıla
    23 Temmuz 2009 13:42  

    Çok güzel bir avatar blogunuz var. Tebrikler!