13 Kasım 2008 Perşembe

Hediye ve Ödüllerim

Avatarzutara2 arkadaşım da bana hediye hazırlamıştı. Bunu eklemeyi unuttuğum için gerçekten çok özür dilerim :( Hediye ise söylemiştim gerçekten çok güzel :)


Avatarclup'ın bana yaptığı hediye. Bu da çok güzel, hoşuma gitti. Aang'e çok güldüm :)


Sukatara'daki yarışma sonuçlandı. İşte ödülüm :)



Boomeraang'in bana hediyesi. Çok hoşuma gitti çok güzel teşekkürler :)


Oceanspirit'in bana yaptığı hediye. Gerçekten çok güzel. Teşekkürler :)


Katarairem'de bana hediye hazırlamış. Bu da çok hoş teşekkürler :)


8 yorum: var Hediye ve Ödüllerim

  • Adsız
    14 Kasım 2008 16:55  

    Bişey değil

  • Adsız
    14 Kasım 2008 19:28  

    PASSİON SUKATARADA BEN BİRİNCİ OLDUM SUKATARA AŞAĞILARDAN BAŞLIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 1. BENİM YANEE

  • Adsız
    16 Kasım 2008 21:53  

    Selam bu bir deneme linktir. http://avatarchat.blogcu.com

  • Adsız
    20 Kasım 2008 10:16  

    yabenim kartı nie yapmadın,

    AD:Esra
    SOYAD:Çeltik
    Karakter:Azula
    Blog:DreamSpirit

  • Adsız
    22 Kasım 2008 09:44  

    Barışş bende sana hediye yapmıştım yhaa benimkini niye koymadınn :(

  • Adsız
    29 Kasım 2008 13:48  

    heryer yarışma kaynıyooooooo suruyle hedilyen var hepsi cokgüzel

  • Adsız
    2 Aralık 2008 09:57  

    esra haklı benimde kartımı yapmadın tekrar veriyor
    AD:Kezban İrem
    SOYAD:Dede
    KARAKTER:Katara
    RENK:Mavi
    BLOG:Kataraveirem

  • Adsız
    5 Şubat 2009 18:53  

    barış hediyeler çok güzel ama avatarclup'ün sana yaptıgı sanki biraz basit kaçmış sanki paintten kesip yapıştırmış gibi ordan bir resim seçip üstünde çalışsaydı daha ii olurdu bu arada bu kadar hediye alman popülerleştigini en ii gösterisi devamını dilerim